יום רביעי, 14 בנובמבר 2012

עור פנים אחיד, חלומה של כל אישה ואולי גם גבר??

עם הגיל מתחילות הבעיות ככה אומרים .... אבל אני רוצה לפתוח פה נושא רגיש כמעט לכל אישה שאני מכירה.
עניין אחידות עור הפנים. כולנו רוצות גוון עור פנים אחיד,בהיר ויפה, אתן יודעות, ככה סתם לקום בבוקר ולא להרגיש את הצורך הזה לכסות ולהסתיר, להיות יפה ומטופחת באופן טבעי, אני באופן אישי כבר גיליתי מספר כתמי שמש מעצבנים על עור הפנים ואם לומר את האמת התחלתי קצת לדאוג ולחפש לעצמי פתרונות. הזמנתי מחברה שבדיוק טסה לארצות הברית מוצר ספציפי של חברה מוכרת ,מוצר ששמעתי עליו רבות ורק דברים טובים ובשל כך אמרתי שווה לנסות. המוצר הגיע ואכן עשיתי בו שימוש במשך מספר חודשים שבסופם לצערי לא היה שינוי כלל, פרט לעובדה שסכום של קרוב ל300 שקלים בוזבז (טוב שלא נקנה בארץ כי אז זה יהיה אולי 600 שקלים ), טוב לפחות ניסיתי.

לפני מספר ימים הוזמנתי להשקה של מוצר חדש להבהרת העור, אמרתי לעצמי נו, אולי הפעם אשיג תוצאות . סיפרו לנו על המותג ALURE טוענים שהמוצר הוא פריצת דרך בתחום הבהרת העור ואני כבר רוצה להתנסות !
הסדרה הזו מבוססת על טכנולוגיה חדשנית המאפשרת פירוק ישיר של המלנין (הצבע הכהה בעור) בשכבת העור העליונה. השמש, גנטיקה והורמונים עשו את שלהם והגיע הזמן לטפל בבעיה! המוצרים פותחו במשך 8 שנים והושקו לראשונה בארה"ב , עכשיו גם אצלנו. יש לציין שבאסיה היבשת שכולם רוצים להיות בהירים בה, המוצר הוא להיט גדול.

מדבר אחד נדהמתי, טוענים שניתן לראות תוצאות כבר אחרי שבוע של שימוש, חסרת סבלנות שכמותי חייבת סיפוקים מידיים, זה בדיוק בשבילי!

הסדרה כוללת:
תחליב הבהרה מתקדם
קרם לילה מתקדם להבהרה
תכשיר מתקדם לניקוי פנים

לא תמצאו את המוצר בפארמים כי אם אצל קוסמטיקאיות וקליניקות מתמחות. על מנת למצוא את המקום הקרוב לאזור מגוריך צריך להכנס לאתר הזה:www.alphamedix.co.il

בקרוב אקבע לי תור לקליניקה קרובה על מנת לקבל יעוץ להתנסות, פרטים בהמשך!








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה