יום שלישי, 10 בינואר 2017

סדנת תקשורת עם תינוקות- ישום בשטח

הגענו לשיעור האחרון בסדנא (מה כבר נגמר?) 
המשכנו לספר כל אחד איך עבר עלינו השבוע מבחינת יישום הטכניקות ,התצפיות ונטרול ההתניות. 

השיעור השלישי הוקדש לדברים הבאים:
ישום יומיומי, יישום בשינה: התייחסות להרדמות, סימני עייפות, רעב והתרוקנות, יישום בין מחזורי שינה, יישום במסגרות ומחוץ לבית, התינוק גדל – התייחסות להתפתחות סימנים רצוניים ושינויים, יישום השיטה והכלתה גם על מצבים הדורשים התייחסות מיוחדת – מחלה, מעבר דירה וכו'. חלק מעשי: תצפיות איכותיות משותפות.

נושא חשוב נוסף שעלה בשיעור הוא כל נוסע הנסיעה ברכב (רגיש מאוד בשבילי) ברגע שאנחנו נכנסים לרכב מתחיל שעון החול לפעול ויש לי 15 דקות להגיע ליעדי, אחרת מתחיל להתפתח קיטור ושהופך לבכי אז נסיעה של מעבר ל15 דקות לא באה בחשבון מה שאומר שהרדיוס שלי מאוד קטן וזה מאוד מבאס. בנוגע לנושא הזה קבלנו כלים וטיפים אלו דברים יכולים לעזור ולפתור את הבעיה.

קבלנו פירוט של כל מיני שיטות יעוץ שינה שקיימות בשוק כדיי שכל אחד יוכל לבחור למה הוא מתחבר או פחות מתחבר. השיטה שבה פעולת חברת SMALL TALK כאמור היא שיטת "ניטרול התניות" שיטה שדיי שונה משיטות אחרות הקיימות בשוק אותם לרוב מכירים וברובן אין מענה צמוד לצרכו של התינוק וחבל.

נושא הטעימות הראשונות גם הוא עלה על הפרק ובו דיברה המדריכה על שיטת ה"בייבי לד" שיטה יחודית לחשיפת התינוק לטעימות ומוצקים שיטה שדוגלת יותר בבחירתו של התינוק ממגוון אפשרויות כמו כן מדובר בשיטה עצמאית יותר ומפתחת את התינוק בצורה טובה יותר.

נשארתי עם טעם של עוד, גיליתי המון דברים חדשים שלא ידעתי עד היום ואני כבר מתחילה ליישם דברים שנלמדו בסדנא ולהכיר את יונתן יותר מקרוב, להיות קשובה לצרכים שלו ולהיות שם בשבילו בכל רגע שהוא צריך ולאורך כל היום.

כמובן שקבלנו אפשרות להמשיך לשאול שאלות בקבוצת הווטס אפ של הסדנא כמו כן גם קושרנו לעמוד פייסבוק פרטי וסגור של בוגרי הסדנא וגם שם ניתן לקבל מידע ולשאול שאלות

מצרפת פה שוב קישור להנחה יחודית לקוראיי הבלוג לסדנא
חבל להפסיד את ההנחה כי הסדנא באמת מעניינת ושווה:)



למידע נוסף ולאתר של החברה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה