יום ראשון, 25 בדצמבר 2016

GAYA טיפוח עם ערך מוסף

מי שמע על מייקאפ שמשתנה עם צבע עור הפנים שלך . אין מה לעשות בחורף עור הפנים נחשף פחות לשמש ובקיץ יותר. נמאס לי להחליף בכל פעם את בסיס האיפור לפי עור הפנים המשתנה ולכן ששמעתי שחברת הקוסמטיקה   GAYA COSMETICS מתאימה את צבע המייקאפ לצבע העור בכל נקודת זמן קפצתי משמחה ! תודו, זה רעיון גאוני לקחת את קופסת האבקה שלך לקניון הקרוב כדיי לעדכן לה את הפיגמנט ולגביי מחיר? חינם, חינם!


מה עוד אהבתי?
החברה לא מבצעת ניסויים בבעלי חיים (בשבילי ערך מוסף אדיר)

ללא חומרים משמרים

המייקאפ נותן את הכיסוי המושלם בדיוק כמו שאני אוהבת ובנוסף ניתן לשחק ולהחליט בנוגע לרמת הכיסוי הרצויה.

יש גם מוצרי טיפוח ( יאיי!!)
יצא לי להתנסות במסכת "פרו אנטי אייג'ינג" של החברה. 5 דקות על פנים נקיות והפנים הופכות להיות משי. המסיכה לחיזוק ומיצוק העור. שומרת על העור לח, מסייעת בשיפור מיידי של מראה העור ומטשטשת קמטים מרגיעה אדמומיות וגירויים. מושלמת !




מוצרי הדגל של החברה - מייק אפ מינרלי, סומק מינרלי וצללית מינרלית. מוצרי הדגל הם 100% טבעיים, ללא כימיקליים, פראבנים, טלק או בישום.


מייק אפ מינרלי
מגלם 4 מוצרים ב- 1: מייק אפ, פודרה, קונסילר ומסנן קרינה טבעי.
המייק אפ במרקם קטיפתי, קליל ומקנה מראה טבעי לעור. אינו אוטם את הנקבוביות, מנטרל אדמומיות ועמיד לאורך שעות. קיים ב- 10 גוונים שונים, וניתן לערבוב בחנויות הרשת להתאמת הגוון המושלם.
מחיר 174 ₪ לתכולת 9 גרם.



סומק מינרלי
סומק מינרלי אבקתי להדגשה ופיסול הלחיים. סומק עמיד לאורך זמן ובעל פיגמנט מרוכז ומרקם קטיפתי אשר יעניק לעורך מראה טבעי וקורן למשך שעות ארוכות. קיים ב-4 גוונים שונים.
מחיר 124 ₪ לתכולת 9 גרם.



צללית מינרלית
צלליות אבקה מינרליות בעלות פיגמנט עשיר ועמידות גבוהה. ניתן להשתמש בהן באופן רטוב או יבש לפי ההעדפה, לערבב עם ליפגלוס שקוף או לערבב עם מעט מים על מנת לייצר אייליינר בצבעים מרהיבים.
גם בעלות עיניים רגישות או כאלה המרכיבות עדשות מגע יכולות ליהנות מהן ללא חשש.
מגיעות ב- 26 גוונים שונים.
מחיר 79 ₪ לתכולת 2.5 גרם.




רכיבים עיקריים במוצרי הדגל:
  • אבן מיקה, המופקת מסלע שעובר תהליך טחינה, עמידה בחום, מרגיעה אדמומיות, מגינה מפני השמש ובעלת ברק טבעי.
  • טיטניום דו חמצני, חסם שמש טבעי המספק שכבת הגנה ואיננו אוטם את הנקבוביות.
  • תחמוצת אבץ, מינרל טבעי מחזיר אור, בעל סגולות אנטי דלקתיות, מזין ומרפא את העור. סופג את הלחות העודפת, מונע גירויים והיווצרות פצעי אקנה.
  • תחמוצת ברזל, תחמוצת בעלת יכולת צביעה טבעית המשמשת כבסיס לצבעוניות הפיגמנטים העשירה. מקנה לעור ברק טבעי, ועמידות לאורך זמן.


יש גם מוצרי טיפוח ( יאיי!!)

יצא לי להתנסות במסכת "פרו אנטי אייג'ינג" של החברה. 5 דקות על פנים נקיות והפנים הופכות להיות משי. מסיכה לחיזוק ומיצוק העור. שומרת על העור לח, מסייעת בשיפור מיידי של מראה העור ומטשטשת 
קמטים מרגיעה אדמומיות וגירויים. מושלמת ! אני שמה אותה פעמיים בשבוע בערב על עור נקי לאחר מקלחת והיא ממש עושה את הפנים נעימות למגע וחלקות.






את מוצרי האיפור של GAYA ניתן להשיג בחנויות הרשת בארץ:
דיזנגוף סנטר, תל אביב / קניון איילון, רמת גן / הקניון הגדול, פתח תקווה / קניון הזהב, ראשון לציון / קניון רחובות / קניון עיר ימים, נתניה / קניון מלחה, ירושלים / גרנד קניון, באר שבע / קניון רננים, רעננה / קניון G, כפר סבא



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה