יום רביעי, 9 בדצמבר 2015

השקות צבעוניות וחדשות

אני לא כזה בן אדם של צבעים , אבל קשה לומר שלהיכנס לחנויות הרשת של חברת DESIGUAL זה לא חוויה. עולם שלם של צבעוניות וטקסטורות שונות , עולם של ביגוד ואקססוריז ,הכל שמח וחייכני. אולי זה תלוי מצב רוח אבל מבחינתי ההתחברות לצבעוניות המשוגעת היא יותר בתחום האיבזור ובפחות בתחום הביגוד, אבל יש את הנועזות ממני שתמיד ימצאו לעצמן שם פריט לבוש שמח ומעניין. כזו היא חברת DESIGUAL מכוונת לאנשים מעיזים, שמחים ועליזים.

רשת האופנה הבינלאומית Desigual השיקה בישראל את קולקציית סתיו- חורף החדשה ומתרכזת בגישה חיובית לחיים כמו תמיד. מביאה עמה קולקציית פריטים תוססים, צבעוניים וצעירים, לצד מסר לפיו מילים טובות הן בעלות השפעה חיובית על הסביבה בכלל ועל האנשים אליהן הן מופנות בפרט. באמצעות המילים הטובות ניתן לפלס בפשטות דרך ישירות ללבם של אנשים ובאותה הדרך פונה קולקציית סתיו-חורף 2015-16 לקהל.




קולקציית סתיו-חורף 2015-16 דוגלת בגישה חיובית ומדגימה את הקונספט המובהק של Desigual המאופיין בעיצובים צבעוניים וקלילים. הקונספט מחולק לשלושה חלקים:

1.מתוחכמת

 B&W- קבוצה זו פונה לנשים שיקיות ואופנתיות שאוהבות פריטים מעוצבים באופן מינימליסטי ו"רגוע" כמו שילובי שחור-לבן, ג'ינסים, פסים עדינים והדפסים שונים כמו פפיטה.

Neograb זו סדרת פריטים נקייה מהדפסים גדולים אבל בעלת אלמנטים מדליקים וטרנדיים כמו ניטים או תבליטים מעניינים. הגזרות בקבוצה זו הן שמלות וטי שרטס.

SOPHIA- הדפסים צבעוניים משולבים בגימורים מתוחכמים בשילוב של פריטים בעלי צבע אחד לטאצ' הסופי.

LACROIX- החלק שמושפע ומקבל השראה מעולם האומנות, פריטים שממזגים תרבויות עם עשורים של יופי.



2.רומנטית

MOSAIC – הפריטים משלבים גוונים חדשים בצורת פסיפס: ירוק, סגול, חום וצבע גוף. מנעד הצבעים בא לענות על צרכיה של אישה הרפתקנית למראה יומיומי.

FOLK- קולקציה בסגנון הפולק שמאופיין בפריטים עם בד אובר סייז בצבעים שונים: ערבוב של כתום, כחול נייבי וגוונים של צבע גוף.

HAPPY FOREST- מופנה לאישה הרומנטית ומציעה ג'קטים טרנדים ושמלות עם דוגמא של הדפסי כתב יד במיקס של צבעים .

CAMO HEART- הדפסים צבאיים אשר קיבלו את הטוויסט של דיזיגוואל, שירטוט של טלאים שנותנים מראה צבאי ואשר מחולקים לשתי קבוצות צבעים.





3.קז'ואלית

-DESIGUAL FLORES  חידוש של ההדפסים הגלקטיים והפרחים בגימורים חדשים ומגוונים.

DESIGUAL ATOM –ההדפסים הגלקטיים מתאפיינים בשתי קבוצות צבעים:
אחת עם הצבעים המוכרים שלנו, גווני צהוב, ירוק וורוד והשנייה בצבעוניות עדינה יותר .

ASHBURY- בהשראת האייקון של דיזיגוואל, הצבע הירוק הוא אחד מהנוסחאות המנצחות של המותג ורץ לאורך כל הקולקציה. ההדפס האשבורי בצבעוניות חדשה ממש מושך את העין.

PRINT BRUSH- זהו החלק הגלקטי החדש של המותג לנשים שבו יש רקע שחור ואפור בשילוב כדורים גלקטיים צבועים עבודת יד, כמובן שההדפס בהשראת הפריטים הכי נמכרים של דיזיגוואל.

GALACTIC NEW- חלק חדש אחר בטריטוריה של ההדפסים הגלקטיים העדינים. הצבעים השחור והאדום שולטים כאן עם מראה אתני וגזרות חדשות לשמלות.


HEARTS- האייקון האחר של המותג, כאשר בחלק זה של הקולקציה, קהל היעד הן הלקוחות שמתלבשות בצורה קז'ואלית יותר, עיצובים עיגוליים והגימורים הכי מסורתיים אשר נמצאים לאורך הקולקציה הם המפתח לחלק זה. 




LONGCHAMP משיק את קולקציית סתיו-חורף 2015-16  בקווים נקיים ויפים, אני פחות בן אדם של עור אז אפשר למצוא בחנות גם תיקים שהם נטולי עור שזה ממש מעולה עבורי מאחר ובכל זאת המוצרים משדרים יוקרה ואלגנטיות וזה מגיע על חשבון חומר המוצר.

הדוגמנית ואושיית האופנה הבריטית אלכסה צ'אנג, ממשיכה להוביל את קמפיין קולקציית סתיו-חורף 2015-16 של המותג היוקרתי המהווה שם נרדף לסגנון, איכות, נוחות ואייקון לייף סטייל


לקראת עונת הסתיו-חורף לונגשאנפ שמה דגש על קולקציה המשלבת מסורת לצד מודרניות, אומנות וטכנולוגיה. לכן החברה התמקדה בהדפסת פרינטים בסגנון "ממפיס" אשר יוצרים שילובים מפתיעים ומתוחכמים המבטאים יוקרה, אופטימיות ואופנתיות. ניתן למצוא העונה תיקים בהדפס גרפי ומוטיבים גאומטריים בצבעי שחור-לבן סולידיים ומאידך שילובי צבעים בלתי צפויים כמו קובלט כחול, פסטלים, כתום עז ועוד.

שילובי הצבעים, הפרינטים והבחירה לצלם את הקמפיין באזור מיאמי שמציג אלמנטיים של ציורים על קירות, צבעוניות ובניינים בצורות גרפיות מבטאים את הסגנון של לונגשאמפ לסתיו-חורף 2015/6 . התיקים מציגים תעוזה, טרנדיות, צבעים תוססים כל אלו מעניקים משב רוח מרענן.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה