יום חמישי, 24 בדצמבר 2015

חלומות בצורת תכשיטים

גם בחורף שכאנחנו קצת יותר מכוסות מפני הקור החודר תמיד אפשר למצוא מקום למשהו קטן או גדול ומנצנץ בצורת שרשרת, טבעת או עגילים. אני מודה את הצמידים רואים פחות וזה קצת מבאס. לפניכם שני מותגים שונים ומצליחים והכי חשוב ישראלים

מגנוליה
רשת מגנוליה מציגה קולקציית תכשיטים "לוכדי החלומות"
"לוכד החולמות" מופיע לאחרונה בשווקי האופנה הבינלאומית, הן בביגוד והן בתכשיטים.
המקור של הסמל הוא מתקופת השבטים האינדיאנים, שם נפוצה אגדה על אשת עכביש שטיפלה בילדים ובאנשים על האדמה.כשהשבטים התפזרו לכל קצוות אמריקה, לאשת העכביש נהיה קשה להגיע לילדים ,לכן האימהות והסבתות טוו קורי עכבישקסומים לילדים מחישוקי עץ וחוטים. לפי האגדה, לוכדי החלומות סיננו את החלומות הרעים ונתנו רק למחשבות טובות להיכנסלראשי הילדים.
במגנוליה תוכלו למצוא את תכשיטי "לוכדי החלומות "הן בכסף והן בציפוי זהב ,בשילובי אבנים שונות, התכשיטים כוללים גם נוצות, התורמים למראה האסתטי המתקבל שלהם. תכשיטים מהסוג הזה נמצאים בנקודת פתיחה מרשימה עקב הצורה היפהשל הלוכד והסקרנות שהוא מעורר.

טווחי המחירים: 119-346 ₪







טובי פרבר
מעצבת כשרונית מאוד שהכרתי לא מזמן וחבל, טובי פרבר, אומנית העוסקת בעיצוב וצורפות, יוצרת תכשיטים בעלי אמירה ונוכחות ייחודיים המחברים בין החומר לבין האישיות העונדת אותם.

עבודה עם חומרי גלם הכוללים זהב 18,22,24 קאראט, יהלומים ואבני חן המלוטשים בהתאם לצורכי התכשיט. השאלה של מוטיבים וסגנונות הלקוחים מעולם הבדים ותרגומם לעבודה בזהב.
הקו נקי ומאופיין בטקסטורה מעניינת המלווה אותו שאותה פיתחה בטכניקה מיוחדת משלה.

הדגש בתהליך העבודה הוא על ייחוד התכשיט על-מנת שיהיה בעל נוכחות ואישיות חד-פעמית משלו. העיצוב נוצר בהשראה ובזכות חיבור פנימי המעניק יצירה בלתי פוסקת.
הקולקציה במלואה מוצגת בחנות המעצבת  בתל אביב. בנוסף, יוצרת טובי תכשיטים בעיצובים פרטיים שמותאמים ללקוחה לאישיותה ולתוצאות המפגש הבלתי אמצעי עימה. אני עוד אענוד טבעת של טובי !


להשיג ברחוב בן יהודה 173 תל אביב










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה