יום שלישי, 9 ביוני 2015

אז מה יש לך בסל ? (חלק א)

אתרי הקניה און ליין הולכים ומתפשטים, משתלטים על הרגליי הקניה שלנו. לפעמים אני נתקלת באתרים מאוד לא ידידותיים למשתמש אבל לפעמים אני פשוט נלהבת יתר על המידה מהעיצוב, השימוש הקל, ושירות הלקוחות החביב.

ואם מדברים על אתרים שכאלו, היום חוויתי את חווית קניית הקוסמטיקה און ליין באתר קליניק. אתר יפה ומזמין,פשוט וקל . כל מה שהיית מוצאת על המדף בפארם הקרוב לביתך רק שבמקרה של האתר החדש של קליניק תוכלי להינות גם משליח עד הבית בחינם (לתקופת ההשקה) ובנוסף לרגל ההשקה על כל קנייה מהאתר תקבלי תיק איפור מתנה, 2 דוגמיות לבחירתן.אני בחרתי תכשיר נגד פצעונים וקרם ליילה (אמא'לה איזה כייף).







בקלילות יתרה גלשתי לי בין המוצרים השונים מתקשה להחליט מה מהם אני רוצה להכניס לסל שלי ולגשת ישר אל הקופה (הוירטואלית כמובן).

המוצרים שנבחרו : 

שפתון חדש של קליניק בצבע קייצי ומדליק , את מגוון הצבעים של "Clinique Pop" תוכלי לראות בקישור הזה

דאודורנט סטיק של קליניק בתקווה שישמור עליי רעננה במהלך הקיץ
תוכלי לראות אותו בקישור הזה

פה תוכלי לראות סרטון עם הדגמת כל הגוונים של Clinique Pop
את הגוון שבחרתי אחשוף בפוסט הבא !






בקרוב הרשמים מתוך ההתנסות במוצרים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה