יום שני, 1 ביוני 2015

והזוכים לשנת 2015 הם...

כבכול שנה הוזמנתי לסקר את המוצרים שזכו כמוצרים המצליחים ביותר והאהודים ביותר לשנת 2015 בתחום הטיפוח .שמחתי לגלות שבחלקם אני כבר משתמשת קבועה ! 

אז הנה כמה מהזוכים ממש כאן לפניכם עם הרשמים הפרטיים שלי כאלו שכבר ניסיתי וכאלו שאני עתידה לנסות . מה שבטוח מוצר מנצח הוא מוצר מנצח !



אז הנה הם כאן לפניכן :

"התאהבות מהרגע הראשון"



קוסמטיקה יוקרתית
Clinique ,Smart Custom-Repair serum
נוזל עדין בצבע ורוד בהיר כמעט נטול ריח לחלוטין כשנחתי אותו בפעם הראשונה על הפנים לא יכולתי להפסיק להתמרח בו (לא נעים לי להגיד אבל לפעמים אני מסוגלת אפילו לוותר על הלחות שאחריו ). משתמשת בו כבר כחודש ואם לומר את האמת הפנים נראות חלקות וזוהרות. מטרת הסרום הוא לטפל בגוון עור לא אחיד, לאזן וטפח את העור. בין החומרים הפעילים אפשר למצוא גם  אצות אדומות הגדלות במדבר הישראלי. כן ממש פה !
כמובן שלא מספיק לשים רק אותו יש להשתמש במקדם הגנה על מנת לשם טיפול מונע מנזקי השמש
מבחינתי מוצר מנצח .



"פתרון מושלם לימיי הקיץ"

איפור מטפח

 CC CREAMשל REVLON
מוצר אנטי אייג'ינג המזין את העור, מעניק לו כיסוי, גוון אחיד, זוהר וחיוניות, מנטרל אדמומיות וכתמי גיל, ומספק הגנה גבוהה מהשמש. מגיע בשפורפרת לבנה אידיאלית לנשיאה בתיק . מתאים בהחלט לימיי הקיץ החמים של הארץ ולמי שמעוניינת לסגור כמה פינות במוצר אחד: מתקן,מגן,מטפח. מבחינת מרקם הרבה יותר קליל ממרקם של מייקאפ והכיסוי גם הוא יותר עדין וקליל , אבל בהחלט מכסה מה שצריך ומגיע במספר גוונים ונספג במהירות שיא כך שלא מרגישים אותו בכלל.






"ריחנית למשך כל היום "

דאודורנטים לנשים
סדרת קרמה shower freshness
סדרת דאודורנטים, המבוססת על הניחוחות של תחליבי הרחצה של קרמה, והמשמרת את הניחוח והרעננות של המקלחת ל-24 שעות. אולי לא תאמינו אבל ניסיתי המון סוגים של דאודורנטים . גם של חברות יוקרתיות וגם של חברות פופולריות. גם מוצרים טבעים וגם לא. ואז הבנתי שניי דברים:
א. דאודורנט בסטיק מחיק עליי הכי הרבה מעמד
ב. הדאודורנט סטיק של קרמה הוא הדאודורנט שעליו אני יכולה לסמוך לאורך זמן. נכון לכרגע משתמשת בסטיק בניחוח מאסק והוא אדיר ! אכן מוצר מנצח חורף וגם קיץ



"סיפור אהבה"

דרמוקוסמטיקה
סדרת CLINERAL סקין פרו של טבע ו-AHAVA
סדרת תכשירים, המבוססים על תמציות מינרלים מבוץ ים המלח, שפותחו במיוחד כמענה לעור רגיש, הנוטה לגירוי ואלרגיה. לצערי עוד לא יצא לי להתנסות במוצר אבל בתור לקוחה קבועה של אהבה זה עוד יקרה. 



"אין אפשר לעצור את הזמן"

טיפוח הפנים
סדרת הטיפוח Anti Gravity של קרליין
הפורמולה החדשה שמשולבת בסדרה מסייעת להילחם בכוח המשיכה, ופועלת למיצוק עור הפנים ולעיצוב קו הלסת והצוואר . שלא יעבדו עליכן ! לעולם לא תצליחו לעצור את הזמן ולהראות כמו שנראיתן לפני 20 שנה אבל מה שכן תוכלו להראות טוב מאוד לגילכן ולמטרה זו בדיוק נועדה סדרת המוצרים המדהימה של קרליין.
הסדרה מורכבת מ4 מוצרים חובה: קרם יום, קרם לילה, סרום וקרם עיניים. המוצרים מתאימים יותר לעור מתבגר אשר התחילו להראות עליו סימני הגיל ולעור מבוגר יותר. 





"רגליים מטופחות תמיד "

טיפוח כף הרגל
Scholl אקספרס פדי

פצירה חשמלית לכפות הרגליים, בעלת ראש מתחלף, קלה לשימוש, המסירה עור קשה ומעניקה תוצאות נראות לעין מהשימוש הראשון.מצוינת למי שלא מוצאת את הזמן לקבוע תור מראש לפדיקור. פתרון משולם לרגליים שסובלות מיובש וחריצים בעיקר בימי הקיץ שאת מסתובבת כל היום בכפכפים . 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה