יום שישי, 5 בספטמבר 2014

ראש השנה לאוהבי המארזים

את מוזמנת לדודה/לסבתא/לחמה/לאח של בעלה של אחותך (במקרה שלי).. ואז את מתחילה לשבור את הראש, מתנה בשבילה או מתנה לבית? אני אומרת מתנה בשבילה תמיד הולך ! יותר אישי ויותר מפנק. אז הנה כמה רעיונות שיעזרו לכן לצאת מהסיפור הזה בצורה יפה ומכובדת. קבלו כמה רעיונות למארזים מפנקים שכל אחת נראה לי תשמח לקבל.

למכורות לרכישה באינטרנט: "GUILTY CO IL"
מי לא מכיר את חברת גילטי? שופינג ברשת זה ה-דבר. חוסך זמן ולעיתים גם כסף. בגילטי תמצאו יותר מ60 מותגי קוסמטיקה (חלקם אפילו לא ניתן להשיג בארץ ) אשר ניתן לרכוש בקניה בטוחה ועל פי טעם אישי. לקראת החג גילטי יצאה עם מארזים מיוחדים שכל אחד יוכל להרכיב לפי ראות עיניו ובהתאמה אישית ובהתייעצות עם נציגי השירות הטלפוני האדיב של החברה. מארזים החל מ120 שקלים אשר יוכלו להכיל את מותגים שווים כמו :NARS,GIGI,OFRA,SECHE,REVLON וכו'. האספקה היא תוך 4 ימי עבודה, מספר סוגי משלוחים לפי בחירה,מדיניות החלפות והחזרות מפרגנת בקיצור שירות אדיב מקצועי שלא מובן מאליו בכלל.

קבלו קישור:



לאלו שקצת פחות אוהבות לרכוש דרך האינטרנט הנה כמה מארזים מפנקים שתוכלו לרכוש בחנויות

סבון של פעם
לכבוד ראש השנה, סבון של פעם יוצאת עם מארזים מפנקים, רייחניים וארוזים בצורה שלא ממש מתחשק לפרק את הקופסא. כל מיני מוצרים מכל מיני סדרות ריח מוכרות של המותג . המוצרים לא נוסו על בעלי חיים ! ערך מוסף למתנה בעיניי.

המארז שבתמונה נקרא : fresh and citrusy , אז מה הוא מכיל: מארז בניחוח פטשולי, לוונדר וניל הכולל: סבון נוזלי על בסיס שמן 500 מ"ל.קרם גוף 200 מ"ל,קרם לחות לרגליים 150 מ"ל.קרם לחות לידיים 50 מ"ל. שמן גוף 50 מ"ל ומגבוני רענון.

מחיר : 129 שקלים מחיר מבצע.



BODY SHOP
מארזים מפנקים מכל מיני סוגים וריחות כגון: שקדים דובדבנים,חלב ודבש, וכו. טווח מחירים של 39 ש"ח-120 ש"ח.

בתמונה: מארז וניל פטשולי המכיל: חמאת רחצה 100 מ"ל, קרם גוף 100 מ"ל וקרם ידיים 50 מ"ל, ארוזים באריזה קלאסית ומעוצבת אחלה מתנה לדודה/לאמא/ לסבתא או לחברה טובה :)

מחיר : 59 ש"ח




AHAVA
מהדורות זהב מיוחדות לחג המעוצבות בעיצוב יוקרתי . בקולקציה מגוון רחב של אפשרויות למתנות שונות לכל גיל ולכל צורך עם המוצרים הכוכבים במצעד המכירות של החברה.

בתמונה: ערכת טיפוח גוף מינרלית: קרם ידיים מינרלי 100 מ"ל,קרם רגליים מינרלי 100 מ"ל, תחליב גוף מינרלי 100 מ"ל

מחיר : 140 ש"ל




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה