יום רביעי, 17 בספטמבר 2014

הנשים האמיתיות של סתיו חורף 2014/15

חברת כותון החליטה שאת הקמפיין לקולקציה לסתיו חורף הקרוב היא תפרסם לא עוד באמצעות דוגמניות קולביות ודקיקות כי אם באמצעות נשים מכל מיני גילים ובכל מיני משקלים ,בעצם - נשים אמיתיות. כאלו שנתקל בהן ברחוב, סופר , בקניון ובכל מקום מסביבנו.
הפניה לנשים אלו הייתה אל אלו שרוצות להיחשף באמצעות הסיפור האמיתי של חייהן, להיחשף לעולם האופנה ולעבור מייקאובר למראה שלהן. חברת "כותון" העניקה במה לכל אחת עם הסיפור שלה, אל מול הצלמים, אנשי הסטיילינג והאיפור.
כל אישה רוצה להיות נחשקת,קולית וטרנדית כאחד.להיות מי שהיא עם ערכים של עצמה צניעות ותרומה לקהילה. בקולקציה הקרובה חברת כותון שמה דגש על האישה כמי שהיא ללא עכבות, אישה משוחררת שמרגישה נוח עם הבגד שעל גופה ,אכן בגדים נוחים ונושמים, מוצר שלא מובן מאליו בשוק האופנה היום.
שילוב מושלם של איכות וטרנדיות שלא מגיעות אחת על חשבון השניה.
עם השנים אפשר להבחין במגמה ההולכת וגוברת של ההכרה במשקלים קצת יותר מציאותיים  , אני בהחלט יכולה לראות את האור בקצה המנהרה כאישה אמיתית שלעולם לא ירדה ממידה 38 (על אף שלעיתים התאמצתי) אז עכשיו שמלאו לי 36 אביבים אולי אוכל לקבל את עצמי כפי שאני ללא עכבות , אהיה מרוצה ממי שאני ומהמשקל שלי (איחול לשנה החדשה). פשוט להיות אני.

אני בפריט מתוך הקולקציה החדשה של חברה כותון לסתיו חורף 2014/15 נעים לי















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה