יום שני, 12 במאי 2014

כוכב חדש ומוצלח לבית קלרינס

קלרינס ואני חברים טובים כבר הרבה זמן והחיבור למותג הזה התחיל מהרגע הראשון שהרחתי את שמן הלוטוס המפורסם שלהם בו אני משתמשת כדרך קבע בכל ערב לפני השנייה ולאחר ניקוי הפנים בסבון פילינג הגרגירים הכתמתם שלהם בריח אפרסקי. אחר כך הגיעו השפתונים, המוליטי סרום המפורסם והכוכב החדש שלי במגירת המייקאפים הוא המוצר המוצלח הזה. כבעלת עור פנים "לא משהו" אני מחפשת תמיד את הבסיס שיתן לי כיסוי כמעט מלא שיוכל לחסות את פגעי השמש והאדמומיות הקבועה בפנים שלי, בנוסף לכך תמיד אחפש גם את זה שיהיה עמיד על הפנים שלי רוב היום ויראה טוב על עור הפנים.
 
מייק אפ אקסטרה קומפורט של "קלרינס" הוא אחד המנצחים אצלי . המוצר הזה הוא בעל SPF 15 מגיע בתוך צנצנת זכוכית יוקרתית (את החלק הזה פחות אהבתי ) יש לו ריח נעים מאוד וניתן לבנות אותו על הפנים בשכבות ובכך ליצור את הכיסוי הרצוי  החל מכיסוי בינוני ועד כיסוי מלא וגבוהה.
למוצר מרקם נעים ולא שומני, על בסיס מינראלי המגן על העור מפני נזקי השמש.  נוסחה אקסקלוסיבית  ממלאת, מעניקה לחות, מזינה לעומק מרגיעה ומזינה בעלת עמידות יחסית גבוהה למרות שעור הפנים המעורב שלי דרש פידור במהלך היום על מנת להחזיר לו את המראה ה"חדש" והרענן יותר . 
 
מצאתי את עצמי משתמשת בו המון בזמן האחרון גם ליום יום לעבודה וגם בשעות הערב הוא נוח ונעים לשימוש. ומה לגביי האריזה? ההעדפה שלי היא תמיד לאריזה עם משאבה גם במוצרי טיפוח וגם במוצרי איפור אני מעדיפה שהמוצר ישאר סטרילי ולא יתחמצן במגע עם האויר לכן אני שואלת את עצמי מה עומד מאחורי ההחלטה להוציא מייקאפ חדש באריזה שכזו ולא באריזה שאני רגילה אליה בקבוק ומשאבה. ששאלתי את היועצת של קלרינס בפארם הקרוב לביתי נאמר לי שהמוצר דווקא יוצר בצורה שכזו לאחר שבדקו וסקרו נשים שונות וגילו כי הן תעדפנה מוצר באריזה שכזו שכן כך הן יכולות למצות מתוכו את כל החומר על סופו. אני עדיין נשארתי בשלי , תנו לי את אותה הפורמולה באריזה סטרילית ואני נאמנה לתמי
 
לסיכום:
 
המוצר הזה יעשה טוב לבנות בעלות עור יבש עד מעורב (פחות מתאים לבעלות עור שמן), כיסוי נבנה ,עמידות גבוהה באופן יחסי תכולתו 30 מ"ל והוא עולה 313 שקלים. מילה שלי - מומלץ!
מבחינת הגנה מהשמש ההגנה יחסית נמוכה ולכן אני משתמשת גם במקדם הגנה לפני הנחת הבסיס
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

תגובה 1: