יום שני, 22 ביולי 2013

זמן גבות

הרעיון אדיר "בר גבות" בתוך דיזינגוף סנטר ! בתור אחת שקשה לה לדחות סיפוקים , אם אני רוצה לסדר גבות אני רוצה לעשות את זה עכשיו ולא לקבוע תור לעוד שבוע או עוד שעתיים , עכשיו פה ובמקום !
בר גבות TWO בדיזינגוף סנטר נולד בדיוק בשבילי וכנראה מתוך הצורך של עוד בנות  לעשות דברים על הדרך ולא להתחייב לשעה או יום ספציפים.
השיטה ב TWO היא שיטת הפינצטה והחוט . אותה שיטה ישנה וטובה (גם שפם עושים שם) ואם בא לך לדפוק הופעה לאירוע חשוב או דייט תוכלי גם לקבל איפור בתשלום נוסף. הגעתי לנסות !





אהבתי את הרעיון ,את העיצוב ואת השם של המקום TWO. בר הגבות TWO הוא פרי רעיונן של שתי בנות בדיוק כמוני וכמוכן שמחפשות פתרון מיידי לסידור גבות ואיפור על הדרך בדיוק כמו אותן עמדות מניקור שכבר ראינו שצצות בקניונים השונים.

בנוסף לשירות האדיב והנעים שתקבלו ניתן לרכוש איפור איכותי (שלא נוסה על בעלי חיים :)) במחירים נוחים ביותר . האיפור מיוצר בישראל והוא פרי פיתוחן ורעיונן של 2 הבנות בעלות  המותג . אפשר למצוא שם מייקאפ, צלליות,  מסקרות צבעונית ושחורות, ברונזרים, צלליות מיוחדות לגבות ,קונסילרים, איילנרים בטוש ובג'ל, מבשרות משיער טבעי במחירים הוגנים ואודמים שונים וביניהם "אודם שבת" או אודם הפתעה - הכוונה לאודם בצבע לא מזמין במיוחד כמו ירוק או חום אבל על השפתיים מתקבל צבע אחר לגמריי של אדום או ורוד שלא יורד שעות רבות ! 



TWO - בר גבות 
תמצאו אותו ממש סמוך להולמס פלייס בדיזינגוף סנטר, בקומה התחתונה, מחוץ למגה בעיר. 
לקוחה חדשה תקבל סידור גבות ב25 שקלים בלבד "מחיר היכרות" 
אני אומרת לכן שווה !

לעמוד הפייסבוק:

https://www.facebook.com/2browbar






3 תגובות:

  1. נראה לי קצת מוזר לשבת באמצע הקניון לסידור גבות

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, המקום הוא לא מרכרזי בכלל אלא להיפך נמצא בפינה מבודדת ויש תאים תאים, אני ממש לא הרגשתי לא בנוח , להיפך . אבל כמובן כל אחת ומה שהיא מרגישה

      מחק
  2. גם אני חושבת שזה מוזר שכל מי שעובר בקניון צריך לראות אותי עושה גבות ושפם במיוחד שאח"כ העור שלי אדום :/

    השבמחק