יום שלישי, 30 ביולי 2013

גאווה ישראלית בתחום הקוסמטיקה

אם יש לך קרובת משפחה או חברה טובה שאת מתכוונת לנחות אצלה הקיץ הנה אופציה למתנה מושלמת ומטפחת מבית ישראלי...

חברת אהבה חוגגת 25 שנה משיקה קולקציה של מארזים מיוחדים במחירים אטרקטיביים. חברה AHAVA ידועה במוצרים האיכותיים שלה כבר ביקשו ממני כמה פעמים "להקפיץ" איזה מוצר לחו"ל :).

כמה עובדות חשובות:
AHAVA אינה עושה ניסויים בבעלי חיים
כל המוצרים עם על בסיס מינרלים
המוצרים נבדקו ונמצאו מתאימים גם לעור רגיש (כמו שלי)


ערכת AHAVA לטיפול בקמטים וטיפוח העור במחיר 259 שקלים
מה בערכה?
תמצית טיפולית ללילה 30 מ"ל
קרם יום 15 מ"ל
מסכת זוהר 15 מ"ל

אחלה מתנה לחגים הבאים עלינו לטובה !

סדרה חדשה לטיפוח העור מבית "סבון של פעם"
סבון של פעם היא אחת החנויות האהובות עליי, תמיד מושכת אותי להיכנס כדיי להתעדכן בריחות חדשים ובמוצרים חדשים. במקלחת שלי תצוגה של מגוון תחליבי רחצה וביניהם מספר לא מבוטל של מוצרים של "סבון של פעם" מאחר ואני מאוד מתחברת לריחות ולאיכות. בערב רכשתי גם מוצרים לעור הפנים והייתי מאוד מרוצה. שמחתי להתבשר כי החברה השיקה קו מוצרי טיפוח חדשים לעור. שם הסדרה OCEAN SECRETS והיא מכילה מספר לא מבוטל של מוצרים לעור הפנים כמו מוצרי ניקוי ומוצרי הזנה. הריחות ... נו מה יש לדבר הריחות המעולים של "סבון של פעם" שכל פעם מפתיעים אותי בניחוח חדש (אני עדיין לא השתחררתי מהסדרה המוגבלת של הגולדן אייריס ).

אז מה בבסיס המוצרים:
כל המוצרים מכילים תערובות של אצות ים, מועשרים באומגה 3-6-9 , ויטמין C ללא פראבנים ושמנים. 

איזה מוצרים אפשר למצוא:
סבון פנים, מי פנים, סרום, מסיכות למיניהן, פילינג ולחויות . בקיצור, כל מה שדרוש על מנת לשמור על עור פנים נקי בריא ומוגן מהשמש כמובן

מחירים:
סבירים ביחס למותגים אחרים בשוק (סרום של חברה כמו סבון של פעם במחיר של 108 שקלים הוא בהחלט מחיר סביר ביחס לסרומים אחרים בשוק)

עוד לא ניסיתי אבל אוטוטו זה עומד לקרות אני עשויה להתמכר !!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה