יום ראשון, 23 ביוני 2013

Ho Barcelona Barcelona

המותג ETNIA BARCELONA   הוא מותג משקפיים עצמאי 
המוכר כמותג היצירתי והצבעוני ביותר בשוק האופטיקה הבינלאומי. צבעוני באותה המידה כמו העיר עצמה ומה שהכי מאפיין אותה הם "הטאפסים" -מנות קטנות צבעוניות רעננות וטעימות.

הבחירה שלי .. מאוהבת !

צבעוני וטעים בטאפס אחד העם

הקולקציה החדשה של המותג היא בעיצובו של נובויושי אראקי אמן יפני ידוע.

גם משקפי ראייה

לא זה לא אהרוני !!
 3 דגמים בלבד בצבעים רבים ובססגוניות מתפרצת. שמות הדגמים הם בעצם מספרי טיסות והקולקציה עצמה נקראת "פריז טוקיו".במהלך מסע עין פריז לטוקיו מחלקת העיצוב של המותג חשבה על הרעיון ליצור דגם משקפיים לא טיפוסי ומתקדם. הכוונה הייתה לחלוק כבוד לעולם האופנה והטכנולוגיה,למזג בין שני התחומים ולהביאם לכדי מציאות בקולקציה משקפי שמש אשר תגלם את תמצית המותג כולו.
הרעיון היה להתקדם קדימה, לצאת למסע ולבחור בין חיים בעבר לבין קבלת העובדה כי הגיע הרגע לחיות את העתיד.

העדשות המעולות מיוצרות באיטליה על ידי ברבריני והן עשויות מזכוכית עמידה .בתור מכורה למשקפי שמש אפשר למצוא אצלי בארון מבחר רב של משקפי שמש חלקם של מותגים מובילים וחלקם ללא מותג בכלל שהריי משקפיי שמש הם אביזר לכל דבר ורק בנוסף הן מגינות על העיניים בפני השמש :) 



אין מה לומר המותג הספרדי הזה הוא איכותי ביותר , אני לא רוצה להוריד את המשקפים מהעניים והראות חדה וברורה. חומר המסגרת מיוחד במינו, הצבעים קיציים ומדליקים הייתי אוספת את כולם לקולקציה הפרטית שלי!. מה שהכי אהבתי זה את ההברגה האלסטית שמתאימה עצמה לכל ראש וראש , אין צורך להרחיב או להקטין פשוט לשים אותם ולהתמכר ...

סאביצ'ה

שמח וצבעוני בטאפס אחד העם בתל אביב

המותג מיובא ומשווק על ידי חברת "לוכסיויז'ן" בע"מ מקבוצת לפידות וניתן להשיג אותו בחנויות האופטיקה המובלית.

3 תגובות:

  1. באמת משקפיים מדהימות!מאד בא לי אותן,רק שבטח המחיר בשמיים.. את יכולה להגיד מה המחיר של המשקפי שמש?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי המחירים הם בסביבות ה1000 שקלים , יכול להיות שלפעמים יש מבצעים. מה שבטוח זה שהעדשות איכותיות ביותר ופשוט לא מרגישים אותם על הפנים

      מחק
    2. ואווו....איזה באסה הם כל כך יפים ואם העדשות טובות אז בכלל זה מושלם,אבל חבל שהמחיר כל כך יקר..תודה,ותהני מהמשקפיים ;)

      מחק