יום חמישי, 13 ביוני 2013

קפיצה לפריז לחגיגות ה150

אם תשאלו אותי לאן באירופה הייתי חוזרת התשובה שלי הייתה חד משמעית -פריז ! משהו באלגנטיות ברומנטיות באוכל בשיק ובכלל אין על פריז. בורז'ואה הוא מותג צרפתי שהכרתי רק לפני מספר שנים למרות שהוא כבר וותיק אלינו הגיע יחסית מאוחר. השנה בורז'ואה חוגגת 150 והיה לי העונג להיות שותפה לחגיגה  ולאווירה הפריזאית למשך ערב אחד . וכך התקבצו להן מספר לא מבוטל של בלוגריות להתעדכן וקבל קצת השראה.




התבשרנו על שובן של המסקרות הצבעוניות מה שהחזיר אותי לשנות ה80 במסיבות כיתה שהריסים שלי היו בצבע של כחול טורקיזי לא בטוחה אם אני אתחבר למסקרות הצבעוניות שוב אבל שווה לנסות באחת בצבע סגול אני כבר משתמשת והיא לא רעה בכלל ואולי באמת לקיץ זה מתאים עם כל הצבעוניות והרעננות. 

עוד חדש, איילינר בעל 3 ראשים! נשמע מפחיד ומעניין כאחד. אני עדיין עובדת על מיומנות האיילינר שלי וללא ספק צריכה עוד שפשוף בנושא עדין לא הגעתי לאותו האיילנר שאני יכולה להגיד שהוא "מושלם" למרות שצפיתי במספר לא מבוטל של סרטונים ותמונות של הדרכות (כנראה משהו דפוק בצורת העיניים שלי ) ניסיתי אותו והוא ללא ספק מעניין אבל שוב אני עדיין לא מסתדרת עם קו אחד אז 3??? מה שכן בורג'ואה לגמריי מחדשת פה



הייה כיף לקפוץ לפריז,לפגוש חברות טובות ולהתחדש במספר מוצרים .
ההיסטוריה של בורז'ואה היא סיפור שכולו יופי ולהט בלתי נלאה לשפר את שגרת טיפוח היופי של נשים. ההיסטוריה של המותג שזורה גם בהיסטוריה של צרפת ושל עיר הבירה שלה, פריס. בורז'ואה מספר את התפתחותה של החברה מנקודת מבטן של הנשים שאותן הוא מלווה ומרתק לאורך דורות. כבר 150 שנים, נותרו הצבע, ההנאה, המורכבות והאותנטיות של המומחיות הייחודית בליבו של המותג, שמכיר נשים ואוהב אותן...

תגובה 1:

  1. איפה תמונות עם הכובע/ים?? היה הורס עלייך!!!
    נשיקות מהממת <3

    השבמחק