יום חמישי, 28 בפברואר 2013

כי הקיץ הוא לא קיץ בלעדיכם

קיץ ישראלי, חום, לחות, עצבים, ים, גלידה (גם בחורף). הוא אכן מתקרב ואני באמת שמחה שהוא עוד מעט פה עם כל החיובי והפחות חיובי בו , לפחות על קור אני לא אתלונן !
רוצה להציג בפניכם את 2 הדברים שאני באופן אישי לא יכולה בלעדיהם בקיץ:


הכפכפים וה-BB CREAM

כפכפי HAVIANAS :
 בשנים האחרונות לקראת כל  קיץ אני מתחדשת בהן,בין אם מקבלת אותן ממשרד היח"צ או קונה לעצמי זוג נוסף....כמו כל פאשניסטה מצוייה גם אצלי ארון נעלים מלא אבל אף פעם אין לי מספיק כפכפים. בשנים האחרונות אני שמה לב שיותר ויותר אני מעדיפה אותם על פני כל נעל אחרת ולכן חשוב שיהיו לי פחות כמה מהם ורצוי בכל מיני צבעים ודגמים ... אני מדברת כמובן על הכפכפים המופלאות של HAVIANAS . אז נכון הן לא זולות, ונכון אולי הן נראות לכן כמו כל כפכף אחד ב20 שקל בשוק אבל זהו שממש לא! ועל זה תעיד אחת מחברותי הטובות שזכתה להתחדש בזוג ביום הולדתה האחרון ואיך היא אומרת " נשבעת לך אני לא יכולה להוריד אותן מהרגליים" ואני עונה לה "ברור- בוקר טוב אליהו..." ומה מוסר ההשכל עד שלא תנסו לא לבינו את ההבדל התהומי בין HAVIANAS לכפכפי ה20 שקלים בשוק. הקיץ הזה הם מגיעים משלל צבעים וסגנונות, עם ניטים, מנומרות, זברה ושילובי סברובסקי . מבחינת מחירים החל מ120 שקלים ועד 700 שקלים.

שימו לב: בקשו תעודת אחריות. כל נעל המיובאת על ידי "דיפרנט נעליים" מקבלת תעודת אחריות של חצי שנה.

וכמובן היזהרו מחיקויים !




BB CREAM של חברת קרליין
מי לא מכירה את BB?? קרם לחות משולב מייקאפ ומקדם הגנה . מה יותר טוב מזה לשעות הבוקר שאת לא רוצה להראות "מאופרת מידיי" וגם אין לך זמן להתאפר יותר מידיי,ההרגשה הקלילה שלו שווה הכל והולכת איתך למשך כל היום. אני באופן כללי מאוד אוהבת איפור ואבל לא אוהבת אותו כבד ומורגש על הפנים ונראה לי שיותר ויותר בחורות נוטות להרגיש כמוני בשנים האחרונות..אנחנו אוהבות את זה קליל ונעים על העור. אני התחלתי עם הBB עוד שקראו לו "דמי מייקאפ" ,קבלתי אותו בחברה המיתולוגית "מולה סנטר" בקורס האיפור הראשון שעשיתי (איזו נוסטלגיה, אפילו עשו לי בוק). הוא לא  היה אז  כל כך מוכר בשוק והיה מאוד קשה למצוא אותו בין מדפי הקוסמטיקה הפופולרית ולכן היה לי צורך להגיע לקוסמטיקאית הקרובה או לחנות הקרובה שמוכרת לקוסמטיקאיות על מנת להתנסות ולקנות. השני שלי היה של אנה לוטן (אהבתי מאוד) ואחר כך המשכתי לנסות אחרים כמו ד"ר עור,סבוקלם,גרנייה (לכל אלו פחות התחברתי) ולכן המשכתי עם אנה לוטן. מאחר ואני אוהבת לנסות כל פעם מוצרים חדשים ובזמן האחרון הBB תופסים תאוצה בחברות רבות והם יותר נגישים, קבלתי להתנסות את הBB של קרליין ואם לומר את האמת הוא לא רע בכלל ויכול בכיף לשמש אותי כתחליף לאנה לוטן שהסתיים לו. הBB של קרליין מגיע בשני גוונים
LIGHT ו MEDIUM והוא בעל SPF 15. מבחינת מרכיבים אפשר למצוא בו ויטמין C וגם E כמו כן הוא ללא פראבנים. אכן נוח לשימוש, לא דביק על הפנים, נספג במהירות, נותן כיסוי עדין וגם מבחינת מחיר הוא סביר ביותר 69.99 שח מחיר היכרות שווה !




4 תגובות:

  1. מזדהה עם כל מילה שלך, אני קוראת להם נעלי אצבע, כי לא מתחברת לשום צורה אחרת שלהם אבל...כשמגיעים איתם לעבודה אני כבר מרימה גבה. למרות שגם מעבר לים מקובל כבר לבוא איתם אפילו...לאירועים. על תעודת האחריות לא ידעתי, תודה.

    השבמחק
  2. יש מקומות עבודה שלא מאשרים להגיע על כפכפים ... ממש מעצבן... לגביי האחריות זה ממש חשוב שיש אותה למרות שלי באופן אישי אף פעם לא קרה משהו לא בסדר איתם

    השבמחק
  3. הכפכפים המנומרות הורסות לי את הבריאות. חייבת לקנות!!

    השבמחק