יום שישי, 15 בפברואר 2013

קצת מנגו לסופ"ש

תצוגת האופנה של MANGO לאביב המתקרב אומנם הייתה מרשימה מאוד אך למעט טרנד הפסים שאני באופן אישי  יכולה לסבול אותו רק בגרסת פלג הגוף העליון, מנגו לא מחדשת יותר מידיי. המון צבעים קיציים, המון צבע ג'ינס, אוברולים, שמלות, מכנסים וג'קטים.
אני מאוד אוהבת את מה שMANGO עושה, ומתחברת מאוד לעיצוב הכללי ובעיקר לאקססוריז המדליקים שלהם ,לנעלים ולמעילים בחורף. בגזרת המכנסיים קשה לי עד מאוד למצוא שם משהו שמתאים לי, סורי, אני לא מידה 36. למרות שהמידות מגיעות גם ל46 גזרות המכנסיים קטנות ולרוב ממש לא מחמיאות למי שלא התברכה בגוף משגע וברגליים צרות וארוכות . מבחינת מחירים פעם היו יותר יקרים היום סבירים למדיי. את חנויות הרשת אני אוהבת מאוד (במיוחד בחו"ל) שיש לי לפחות 4 קומות והמבחר גדול. בארון שלי ישנם מספר פריטים של המותג אפילו כאלו מתקופת הגעת המותג לארץ, מאמינות? 

אז הנה כמה מהפריטים שתוכלו למצוא בחנויות לעונה הקרובה וגם צילומים מתצוגת האופנה שהתרחשה ב"קומה הרביעית"










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה