יום שלישי, 26 בפברואר 2013

לא תדעו מאיפה זה בא לכם...

אתמול בערב  הוא הריח אותו ואתמול הוא התמכר. בעלי לא עמד בפיתוי ופתח בהתלהבות את האריזה המהודרת של הבושם החדש של צמד המעצבים ההולנדי VIKTOR & ROLF , אני מיהרתי להתיז עליו את הבושם כדיי ולהריח. אז ככה , הריח הוא בדיוק אותו סגנון ריח שאני אוהבת בבשמי הגברים. יש לו נוכחות, הוא לא כמו כולם והוא נשאר עד הבוקר !
מדובר על פצצה של תבלינים שיחד יוצרים חלום שאי אפשר לעמוד בפניו. הבקבוק מעוצב כרימון עם ניצרה - זהירות , עדיף להשאירו בבית כשאתם מחליטים לעלות על מטוס... כי לא בטוח שהוא יעבור את השיקוף (היו דברים מעולם...)

הבושם לאישה של VIKTOR & ROLF הוא פצצה של פרחים, ריח מתוק שמשאיר אחרי שובל נעים ופרחוני. אני אומנם לא טיפוס של מתוקים אבל יש משהו בבושם הזה שכן קורץ לי מעבר לעובדה שהוא נשאר שעות רבות על הגוף וזה לאחר שניסיתי אותו כשהגיע כדוגמית בקופסת הגלוסיבוקס האחרונה. אכן מדובר בבושם שונה, מתוק אבל אחר, משדר יוקרה, אלגנטיות וקסם. חוששת שאוכל לעשות בו שימוש רב יותר בתקופת החורף כי בקיץ אני מוצאת את עצמי עם הבשמים הרעננים יותר והקלילים יותר אך בהחלט מתאים לבילוי לילה או לחורף. מבחינת עיצוב הבקבוק ,אהבתי מאוד את הצבע הורדרד העדין וצורת היהלום (חברו הטוב של האישה)

הבושם מגיע באו דה דואלט ובאו דה פרפיום לבחירתכם
והמחירים נעים בין 390 שקלים ל560 שקלים


אז מי הם ויקטור ורולף?

צמד מעצבי אופנה הולנדים ,משוגעים בתפיסתם ושונים מכל דבר אחר שהכרתם לפני . הטירוף והשוני מתחילים כבר בתצוגות האופנה שלהם הצמד הזה מוכר פנטזיות שקשה לפספס וכך ניכר הדבר גם בריחות הבשמים שהולכים בד בבד עם החוש היצירתי פורץ הגבולות שלהם.







2 תגובות:

  1. viktor and rolf have an amazing scent I hear

    onecurator.blogspot.com

    השבמחק
  2. העיצובים שלהם נחמדים למרות שהייתי מוותרת עליהם ביום - יום :)
    עניינת אותי עם הבושם הגברי - לא ידעתי עליו. ניסיתי את הבושם הנשי ולא אהבתי. מתוק לי מדי

    השבמחק