יום שישי, 18 בינואר 2013

אני דווקא אוהבת צרפתים ...

אני לא מבינה את הסטיגמה הזו על הצרפתים? בסה"כ האוכל מצויין, פריז היא אחת הערים היפות בעולם בעיניי אם לא ה-עיר, לשיק יש כבוד ללא ספק ובנוסף המון מותגי קוסמטיקה מעולים נולדו דווקא שם , בצרפת ! אז תסלחו לי, מותג צרפתי בעיניי ישדר יוקרה ,איכות לא מתפשרת וללא ספק ארצה להתנסות בו כי הוא יזכיר לי את הניחוח הזה של הצעידה ברחובות המדהימים של פריז....
מותג הטיפוח הצרפתי SOTHYS נוסד בשנת 1946 בפריז והוא נפוץ כבר בכל העולם  אלינו  הגיע בשנת 1979 (בדיוק שנה אחרי שנולדתי) . הוא הגיע באמצעות יוזמה נפלאה של קוסמטיקאית מוכשרת בשם יפה בירנפלד שהחליטה שגם לנו מגיע את כל הטוב הזה ופתחה מכון קוסמטיקה עם מוצרי החברה בדיזינגוף סנטר. למותג מוצרי טיפוח ואיפור באיכות גבוהה מאוד ובעלי יעילות מוכחת ותוצאות מהירות וניכרות לעין.
מי איתנו לא רוצה להראות מליון דולר באמצעות "טיפול יופי בזק"
אם תשאלו אותי , אני נוטה לתת אמון רב יותר ביכולות של מוצרים המוצעים לי על ידי קוסמטיקאיות ופחות כאלו המונחים לי על המדף בפארמים למרות שאני משתמשת גם וגם תלוי איזה מוצר ולאיזו מטרה.
אני יכולה לקנות תרחיץ פנים של חברה פופולרית בפארם הקרוב ולעניין קרם הלחות אעדיף להתייעץ עם קוסמטיקאית שתתאים לי בדיוק את מה שהעור שלי צורך- זה בדיוק מה שעושים במכון של SOTHYS.

מעבר למרקמים המדהימים של המוצרים שניסיתי בעצמי  הריחות ממש מצאו חן בעיניי, הם לרוב עדינים ונעימים, לא מורגשת כבדות על הפנים וישנם מוצרים שלא תמצאו בשום חברה אחרת לדוגמא קרם עיניים מרענן שאפשר להניח גם מעל האיפור במהלך היום שאתן מרגישות עייפות וזקוקות לרענון, תמיד כדאי שיהיה כזה בתוך התיק .

לפרטים נוספים:

דיזינגוף סנטר 03-6203397 / 03-6293007








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה