יום ראשון, 13 בינואר 2013

מחכה לו ... שיבוא.

זה לא סוד שאני סופרת את הימים לסיום עונת החורף הזו. הקש ששבר את גב הגמל היא הסופה שהסתימה סוף סוף בסופשבוע האחרון ואשר במהלכה כמעט ולא הייתי מסוגלת לצאת מהבית, אני סובלת מאוד מקור ומתפתה בקלות לטרנינג ונעלי בית . המחשבה של לשים עליי משהו כמו ג'ינס או מכנס אחר יכולה להוציא אותי מדעתי וגרביון וחצאית הם אומנם מאוד יפים ויש לי המון כאלו אבל אני לא ממש מוצאת להם שימוש כי קר לי מאוד גם בשילובים האלו. בקיצור, אחרי שקיטרתי פה ובפוסטים קודמים לא מעט אגיע לנושא לשמו התכנסו היום - הקיץ. חברת קרוקס לא מפסיקה להישתדרג ולהפתיע אותי מחדש וכך מצאתי עצמי באחד מימי הסופה מוציאה את עצמי מהטרנינג הביתה ללבוש קצת יותר רשמי להשקת קולקציית הקיץ של 2013. בחוץ גשמים, רוחות ואפילו שלג בירושליים, בתוך השואו רום עולם שלם של כפכפי קיץ שגרמו לי להתחמם רק מהחשבה שעוד קצת יהיה אפשר לחזור אליהם.
הצבעים קיציים, סגנון הרטרו שולט, אפשר למצוא גם סנדלים שטוחות וגם כאלו על עקב מחבל קלוע או עקבים בסגנונות אחרים ובכל סגנון וסגנון הנוחות שולטת, הנוחות הידועה של חברת CROCS . מבחינת מחירים סבירים ביותר בין 200-300 שקלים ואתן מסודרות לקיץ . רק שיגיע כבר, אני סופרת את הימים !





ממתינה לו בקוצר רוח !!!

2 תגובות:

  1. אני הצהרתי שלעולם לא יעלו על כפות רגלי נעלי קרוקס, בעיני הן היו מגושמות, גדולות ולא נשיות. התמונות כאן מראות אחרת שזה מפתיע, כמוני כמוך מחכה לקיץ שיבוא...ואז נראה :)

    השבמחק
  2. חמוד לאללה! ואני כמוך, מחכה לו...שיבוא :)

    השבמחק