יום חמישי, 5 ביולי 2012

עולם הכפכפים של איפנמה

אתמול יצא לי לצלול לתוך עולם של קיץ,עולם של צבע,חופש ויופי חנות המפעל של כפכפי איפנמה.כמה נעלי קיץ שאני לא אקנה לרוב אמצא את עצמי כרגיל בכפכפים ,הכי נוח,הכי צבעוני ,הכי קיץ! ולכן בשל כך, חשוב שיככבו בארון הנעליים שלי מספר גרסאות של כפכפי אצבע ורצוי בצבעים ודגמים שונים . נכנסתי לחנות המפעל שנמצאת ביפו אבל הכפכפים משווקים בכל מיני חנויות בארץ, ושתפתי את העיניים בכל השפע.

ג'יזל בונדשן הדוגמנית הברזילאית המפורסמת משתפת פעולה עם גרנדנה כבר כמה שנים ובתוך המותג קו כפכפים על שמה ובהשראתה, המון פרחים ולבבות ובקיצור שיא הנשיות .מקור המותג הוא בברזיל ומוצרי החברה נצטיינים בעיצובים חדשניים ומקוריים אלו מיוצרים באייכות גבוהה וחשוב לא פחות נוחים מאוד, החברה שמה דגש על איכות הסביבה וממחזרת 96% מהפסולת שלה ידעתן??

למותג הברזילאי הזה קו כפכפים לגברים נשים וילדים לחברה מספר מותגים ביניהם:

IPANEMA
RIDER
GRENDHA
IPANEMA-GISELE BUNDCHEN

מה אני בחרתי ?? כפכף טורקיזי דמוי תחרה עם שילוב של פרפרים ממתכת זהב מוטבעים עליו . אכן כפות הרגליים שלי מרגישות סקסיות בכפכפים האלו מוכנות לצעוד לכוון הים או סתם להליכה של אחר הצהריים בשדרות רוטשילד.
מבחינת כפכפים, אני מסודרת הקיץ !

הבחירה שלי כפכפי טורקיז






גם לילדים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה