יום שלישי, 3 ביולי 2012

הקשר בין נשים ונעליים

אתמול נערכה בקניון גבעתיים תערוכת נעליים מיוחד במינה, מעצבי אופנה ישראלים עיצבו נעליים בהשראת סרטים פופולארים, התערוכה מציגה עד מחר ה5.7.12 ושווה לקפוץ לביקור.
עוד בתערוכה מיצב מיוחד לסנדלים תנכיים והתפתחותם בעיצוב סטודנטים מהאקדמיה לעיצוב אופנה, ומיטב קולקציות עונת הקיץ.
עוד באירוע במה מיוחדת של פרשנות המודרנית לנעליים מהסרטים שעיצבו 10 מעצבי אופנהמתחומים שונים עיצבו נעל בהשראת סרטים מוכרים. קרן וולף מעצבת תכשיטים מובילה שעיצבה נעל זכוכית בהשראת "הארטיסט", המעצב והסטייליסט יואב מאיר שיצר נעל בהשראת הסרט "לחזור" של אלמדובר, המעצבת גלית לוי השתמשה בסדרת סרטי"סקס והעיר הגדולה" כמקור השראה בלתי נדלה, ליאת אשורי עיצבה דווקא בהשראה מפתיעה מתוך  "האלמנט החמישי" , שירה מנור יצרה עיצוב קלאסייותר בהשראת "גברתי הנאווה", המעצב ירון מינקובסקי תכנן נעליים בהשראתסרט האופנה המדובר "השטן לובשת פראדה" בעוד ליאת גינצבורג עיצבה נעליים מתוך הסרט הספרדי "דבר אליה" של  אלמדובר והמעצבת שגית רביבו נזכרהבסגנון שהוביל הסרט "ספרות זולה.לצד הנעל יוצג הסבר המעצב למקור ההשראה, וקהל המבקרים יוכל לשלוח לייק באתר הפייסבוק של הקניון.


בתור חובבת נעליים מושבעת אני חייבת להודות כי אכן  הנעליים היו מיוחדות, לא כאלו שאני אעיז לנעול אבל אולי יש בנות  שכן. (חייבת לעבוד על התעוזה שלי ),  אז אלא מכן שאוהבות אופנה ובמיוחד נעליים זה המקום להגיע,לראות ולקבל השראה .


הסתקרנתן? קבלו תמונות

לי גרינבאום
שירה מנור

נעליים בעיצוב יסמין נגרין


לאיזה נעל אתן הכי התחברתן?????



5 תגובות:

  1. כן זו גם היתה התגובה שלי שראיתי אותן בתערוכה

    השבמחק
  2. יסמין נגרין מוכשרת ביותר היתי בחנות שלה בנווה צדק יש שם דברים מדליקים

    השבמחק
  3. גם אני היתי אכן דברים יפים יש שם וגם המיקום מדליק

    השבמחק
  4. ואו,פשוט מדהים! אהבתי מאוד את הנעל של לי ,פשוט מדהימה!
    -גל רשף gagbeauty@gmail.com

    השבמחק