יום שלישי, 13 במרץ 2012

מנגו בננה ומלון

מנגו של קיץ 2012 עושה רק טוב לעיניים ולכיס, הצבעים השולטים הם צבעי הפסטל העדינים ומנגד הצבעים הזוהרים של הקורל,כחול,ירוק,כתום. הדפסים מנומרים וזברתיים, שילוב של הכל עם הכל . המון חצאיות מקסי בשלל צבעים,גם אני חטאתי באחת כחולה !


אני מאוד אוהבת את המותג הספרדי הזה,פריטים איכותיים וייחודיים שיקים ומשדריי יוקרה. הבעיה שלי איתם היתה תמיד בכל מה שנודע למידות ולמחירים לגביי המידות זה כבר עניין אישי שלי ושל האהבה הבלתי פוסקת שלי לאוכל טוב ואיכותי, לגביי המחירים העונה הזו הופתעתי לטובה המחירים שהיו נראים לי מאז ומתמיד לא ממש זולים הפכו לנוחים יותר לכיס מכנסים ב120 שח, 159 שח וכו עשו לי חשק למלא את כל הארון שלי בצבעי מנגו בננה ומלון.


החזקתי את עצמי שלא לבזבז שם את כל מה שהיה לי באותו רגע נתון בארנק והסתפקתי באותה חצאית כחולה נעימה ויפה למדיי , במקרה שלי נראה לי גם מטשטת את כל הקילוגרמים שהוספתי לעצמי מאז המעבר לתל אביב, יש לי מזל שיש לי גובה ואני יכולה להרשות לעצמי ללכת עם חצאיות מקסי שכאלו .


בין הפריטים אפשר למצוא גם את אלו היותר קלאסים של שחור ולבן אלגנטי לערב וליום יום. הפאייטים חוזרו ובגדול,המכנסיים הרחבים שעברו מן העולם שבו אליו במלוא הצבע והעניין. סקיני איז אבווט טו בי אווט !!!


אז הנה כמה תמונות שצילמתי בהשקה הנפלאה הזו


צהוב בננה,לבן ופסטלים למיניהם

ירוק עז


גם שחור לבן קלסי אלגנטי



תיקים קייצים למדיי


חצאית המקסי הכחולה שלי


צעיפי מטפחת


צבעי פסטל


מכנס זברה


שחור לבן וצבעוני



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה