יום חמישי, 8 במרץ 2012

מארונה של אמא\סבתא

יש לי נטייה חמורה בזמן האחרון לפשפש בארון של אמא שלי, מציאות תמיד אני אמצא שם, בגדים ,תכשיטים וכלי בית. אמא שלי נהגה לפשפש בארון של אמא שלה (סבתא שלי ז"ל) וגם היא מצאה שם פריטים מעיינים שאם היו נמכרים היום  סביר להניח שהיו מאוד יקרים. שמלות מעילים חולצות ותכשיטי וינטאג' רבים העלתי בחכתי וכל פריט ב"טוב טעם" כמו שאומרים. התאים לי מאוד לסגנון העכשיו שאני נוהגת להתלבש בו ומעבר לזה יש גם ערך סנטימנטלי לפריט שהריי לא נקנה בחנות רגילה. הצייד האחרון שלי היא גרביון בצבע ורוד זוהר וחולצת טוניקה מכופתרת בצבע בריק אבל הם כבר לפוסט אחר...
בפוסט הזה העלתי תמונה של מעיל צמר אמיתי מהארון של סבתא שלי בצבע חציל, אומנם קצת גדול אבל עדיין יש לו קטע הלך טוב מאוד כל כמעט כל דבר בארון שלי החורף.
הפריט השני והמאוד יקר לליבי-שמלת קרושה שחורה שסבתא שלי לבשה לאחד האירועים, עולה עליי בול במידה ויכולה לשמש כהופעה לערב,חתונה או קוקטייל. אלגנטית מאוד וקלאסית, רק להוסיף נעלי עקב ועגילים והמראה מושלם.


התיק הארנק והשרשרת -התיק הוא תיק זאמש חום והארנק בצבע זהב שניהם היו של אמא שלי. לעומת זאת השרשרת היא מזהב אדום אמיתי ומאוד יקרה סבתי קבלה מסבי כמתנה והיא עברה לאמא שלי,כן היום אני נהנית ממנה מאודדד.


שאר הפריטים- שרשרת סיכות לבגדים וסיכת שיער כולם של סבתי שעברו לארונה של אימי ומשם אליי.


אני מצויידת הייטב ודואגת מידיי פעם להמשיך בפשיטות על הארון של אמא כדיי למצוא דברים חדשים שעוד לא ראיתי
תאמינו לי הקניות הכי זולות :) 









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה