יום חמישי, 15 בנובמבר 2018

האחת שלי

לא התלוננתי פה בזמן האחרון אז אולי הגיע הזמן באמת לפתוח את הלב בכל מה שנוגע לחיפוש חזייה. 
לחפש חזייה טובה ונכונה זה כמו לחפש בעל.. זה לחפש משהו שתרגישי הכי נוח איתו בעולם ולא תרצי להיפרד ממנו. בעל מצאתי , חזייה אם לומר את האמת עדיין לא!
 כן זה נשמע הזוי אני חייה 40 שנה ומאז שאני צורכת חזיות המידות שלי השתנו תכופות. הריון,לידה, השמנה הרזיה , יש לי במגירה חזיות לכל מידה אפשרית כי אולי אחזור להיות רזה כמו פעם ?! ( אני בספק אבל תנו לי להשתעשע ברעיון). ובכל זאת בכל פעם שאני מרגישה שהגיע הזמן לפנק את עצמי בחזייה חדשה אני דוחה את הקץ . למה? זה קשה לי .. באמת שקשה לי למצוא את האחת שתתאים לי ב100 אחוז. לרוב המוכרות טועות במידה שלי ולכן יש לי במגירה גם חזיות שנקנו, נלבשו פעם אחת ומאז לא נלבשו יותר. מבאס בצורה בלתי רגילה.
 בנוסף, יש לי גם עניין עם בדים אני לא יכולה לסבול בדים סינטטיים ובטח לא בקיץ הישראלי, קשה לי גם עם ברזלים הם מציקים לי ולא נוחים לי וגורמים לי להרגיש חנוקה בתוך שיריון. אז מה עושים ? בכול זאת בחורה עם חזה כמו שלי לא יכולה ללכת נטולת חזייה (גם ברעיון הזה אני משתעשעת לפעמים ) ..
הגיע הזמן למצוא את החנות הנכונה. זאת שתדע להתאים לי את המידה הלא פחות ממדויקת. מוכרות מקצועיות עם הסמכה בתחום שיודעות לתת את השירות הטוב והרלוונטי עבור לקוחה בעייתית כמוני. כולן מדברות על " ליה לונדון" שירות ומקצועיות , חזיות איכותיות ויפות והתאמה טוב של מידת חזייה ללקוחה.
אז על מה כולן מדברות? יכול להיות שמצאת את החנות שחיפשתי ואת החזייה איתה אוכל להתחתן?!
ליה לונדון יצאה בקמפיין ייחודי, בו היא מעניקה ללקוחה פתרון לבחירת החזייה הנכונה ביותר עבורה ( כן כן תנו לי את זה...)
אז מה הם בעצם אומרים:
שלושת השלבים לבחירת חזייה
שלב ראשון – מציאת המידה הנכונה
שלב שני – מציאת הגזרה המתאימה
שלב השלישי – התאמת החזיה לבגד אותו את בוחרת ללבוש


שלב ראשון – מציאת המידה הנכונה:
מידת חזייה נגזרת מהיקף וקאפ, מתחילים עם מציאת ההיקף כיוון שחשוב שהוא לא יהיה הדוק מדי ולא רפוי מדי,  שמצד אחד לא יחנוק אותך אך שלא תצטרכי לשחק ולסדר את החזיה לאורך היום. לאחר מציאת ההיקף מתאימים את הקאפ שיעטוף את החזה בצורה מושלמת, שלא יחתוך ושלא יהיה עם בד מיותר.
שכשזה מגיע לחזייה שלך, הדבר החשוב ביותר הוא שהיא תספק תמיכה מקסימלית לחזה שלך, תאחוז בנוחות בגופך ותחמיא לגזרה שלך.
שהברזלים יקיפו תמיד את כל החזה ולא יחתכו ושהיקף החזיה לא יהיה משוחרר מדי ואז תצטרכי כל היום להתעסק בלסדר את החזה ולהכניס אותו לתוך החזיה.


יש למעלה מ64 מידות ולכן חשוב למצוא את המידה המדויקת שלך (64 מידות ?? או מיי גוד)


שלב שני – מציאת הגזרה שמתאימה :
נהוג לחשוב שאם אני מידה מסוימת אז כל החזיות במידה הזו יתאימו לי, מחשבה זו אינה נכונה משתי סיבות עיקריות:
  1. לכל אחת יש מבנה גוף שונה – ויש להתחשב בגזרת הגוף ואורכו, ברוחב הכתפיים וכן למבנה וצורת החזה.
  2. יש אין ספור גזרות של חזיות - מפתח פתוח / סגור / עם X בגב/פתיחה מקדימה / חזייה חלקה  / עם ריפוד / בלי ריפוד/ חזיית מיני מייזר / עם תוספת של מחוך (לונג ליין) / ללא ברזלים/ חזייה מעגלת / חזייה שמרחיקה / מקרבת / מרימה / שיוצרת מראה של קונוס  ועוד מגוון דוגמאות
כמו כן יש חזיות ייעודיות כמו חזיית סטרפלס / חזיית הנקה / חזיית ספורט.
כך שמתוך סך כל החזיות שמתאימות לך את צריכה למצוא את אלו שאת אוהבת גם מבחינת מפתח ומבנה החזיה וגם מבחינת הבדים והטקסטורות של החזיה.


שלב שלישי – התאמת החזיה לבגד אותו את בוחרת ללבוש:
שלב זה הולך ידי ביד עם השלב השני – לאחר שהבנת אילו חזיות יכולות להתאים לך מסך הגזרות שקיימות בשוק ובחרת את אלו שאת אוהבת ומתחברת אליהן את צריכה לקחת בחשבון את סוג הבגד שאיתו את הולכת,
לא תלכי עם חזיה סגורה כשאת לובשת שמלה עם מפתח פתוח,  או חזיה עם כתפיות בשמלת סטרפלס, לחולצה לבנה לא תמיד תרצי חזיית תחרה צבעונית אלא חזיה חלקה בצבע גוף.
למזג אויר קייצי תעדיפי חזיה מבדים נושמים שמנדפי זיעה – לא חייב להיות כותנה.


וואו, אחרי כל זה אני באמת חייבת לנסות למצוא את המידה הנכונה שלי , את האחת , את החזיה שלי .
פייסבוק: ליה לונדון - leia London







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה