יום רביעי, 12 בדצמבר 2018

חורף מאובזר אצל RONI KHAN


קניון גבעתיים, מליון אמהות עם עגלות, עומדות בתור למעליות שלא מגיעות. מוותרת על הרעיון של לחכות למעלית בתרוץ של עוד סיבוב בקומת הקרקע של הקניון. 
לפתע מבחינה בדוכן מלא אור, דוכן צהוב , עמוס בתכשיטים מעניינים, עוצרת להציץ. קשה היה לפספס את החיוך החמוד של רוני קהאן מעצבת התכשיטים של המותג רוני כהן, בת ה-27 אשר  פנתה לתחום לאחר שסיימה לימודי משפטים וחשבונאות. רוני מציינת : "החזון שלי הוא שכל אישה בכל גיל תגיע לדוכן ותבחר עבורה תכשיט שיראה כאילו עוצב במיוחד בשבילה, כל זה, במחיר נוח , שכיף לחזור ולקנות". בחורה צעירה ומוכשרת שמעצבת מגוון רחב ועשיר של תכשיטים בסטייל שכל אחת יכולה למצוא את עצמה בתוכו. המותג הוא בעצם רשת שקיימת בכל מיני קניונים בארץ , שווה הצצה, ועוד יותר שווה מבחינת מחירים.
רשת התכשיטים RONI KHAN משיקה בימים אלו את קולקציית תכשיטי החורף שברובה מושתתת על  תכשיטים של מעצבים שונים מרחבי העולם.
בקולקצייה  מגוון תכשיטים מעוצבים כמו שרשראות, עגילים, צמידים וטבעות טאץ'.
בקולקצייה  תכשיטים קלאסיים, שתמיד יהיו אופנתיים וזאת לצד  תכשיטים המותאמים לטרנדים העכשוויים.
 התכשיטים עשויים בין היתר מסטיינלס סטיל, ציפויי זהב וכסף, עור ודמויי עור. הקולקציות כוללות פריטים הנצבעים בעבודת יד, אבני חן ותכשיטים בשילוב  זרקונים.
בקולקצייה בולטים תכשיטי ה-אוברסייז, טבעות ועגילים מאסיביים, תכשיטים א- סימטריים שתמיד אופנתיים וכן תכשיטים גיאומטריים. טרנד הנוצצים- תכשיטי זרקון מתמקם היטב בקולקציה החל ממגוון תכשיטי טניס קלאסיים ועד שרשראות זרקונים מקסימליסטית.עם בואה של השלכת  , גווני האדמה מגיעים גם אל התכשיטים ומשלבים את הגוון החום שמתגלה כ-קאמבק של העונה.ליין הצעירים מתאפיין בחישוקים, צ'וקרים, שרשראות כפולות ומשולשות ופינת לבבות נצחית.

טווח מחירי הפריטים - 50-400 ₪
להשיג בכל סניפי רשת RONI KHAN ברחבי הארץ: קניון עזריאלי, קניון אילון, קניון הזהב ראשלצ, קניון רננים רעננה, קניון G כפר סבא, קניון גבעתיים, קניון מודיעין עזריאלי, קניון קרית אונו{ חדש} ובאתר הבית .












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה