יום שבת, 10 בנובמבר 2018

כפר המכביה, פינה קסומה סמוך לבית

לפני שנתיים וקצת החיים השתנו. עזבתי את העיר הגדולה וטובת עיר פחות גדולה ומסעירה- גבעתיים. המעבר היה קשה אבל היה בלתי נמנע שכן יונתן שלי היה בדרך לאוויר העולם וחיפשנו מקום קצת יותר מרווח ורגוע לחיות בו. ככל שיונתן גדל והתחיל להיות קצת יותר דעתן ופעלתן אני מוצאת את עצמי מחפשת פעילויות אחרה"צ וסופי שבוע ללא הפסקה.
בקיץ זה בריכה, חוגים, גני שעשועים, משחקיות ולפעמים סתם מרחבים שיוכל לרוץ בהם ולהוציא אנרגיה. התמזל מזלי כשהתוודאתי לכפר המכבייה,בעצם מקום שיש בו הכל מהכל גם להורים וגם לילדים. לפני מספר שבועות הוזמנתי להכרות עם המקום הקסום הזה והוא הרגיל לי כמו עיר שלמה שאפשר לבלות בה ימים שלמים. פעילויות לילדים וגם למבוגרים ..מקומות לפרוק אנרגיה וגם להירגע ואפילו מקום לאכול בו ארוחה בריאה.
חוגים יש!
בריכה יש!
מסעדה יש!
ספא יש!
מדשאות וגן שעשועים יש!
מבחינתי יש כל מה שאני מחפשת כדיי להעביר אחר הצהריים בכיף.
אז הנה כל הפרטים על המקום המופלא הזה:
מועדון הספורט כפר המכביה משיק בימים אלו מספר שירותים חדשים המיועדים לרווחת המנויים ולאורחים חיצוניים:
חוגי ילדים ומבוגרים
*המועדון, שחרט על דגלו לעודד בכל גיל פעילות ספורטיבית וחברתית  משיק את החוג THE CUBE- חוג היפ הופ ואקרובטיקה עם קובי צברי הכוריאוגרף והרקדן הראשי של הצמד סטטיק ובן-אל וכוכבת התוכנית "רק רוצים לרקוד" – ליקה בזאלי. החוג מיועד לילדים ומבוגרים כאחד.
*נפתח סטודיו לשיעורי פילאטיס מכשירים בהדרכת מיטב המדריכות .
*האקדמיות לשחייה ולטניס- חוגי השחייה מתקיימים בכל חודשי השנה בבריכה המקורה וחוגי הטניס במגרשי הטניס החיצוניים.
K"  קפה" בכפר
מסעדה עם תפריט בריאות עשיר, בשילוב ערבי מוזיקה ובילוי. ממוקמת בלב המועדון ומהווה אבן שואבת למפגשים חברתיים. ניתן לקיים במסעדה אירועים פרטיים ואירועי חברות עסקיות.
אירועים בכפר
מועדון הספורט פותח שעריו לעריכת אירועים פרטיים ואירועי חברות עסקיות. שילוב של פעילות ספורטיבית עם מיטב המדריכים המיומנים של המועדון במרחבים ירוקים והנאה משפע המתקנים והאפשרויות של המועדון הגדול בישראל.
מתחם מלתחות וספא חדש
מתחם מפנק הכולל סאונות , מקלחות זרמי מים, פינת התרגעות מפנקת וחדר טיפולים.
טיים אאוט ספא קלאב- מרכז טיפולי מגע לכל המשפחה (מגילאי 16 ומעלה) עם התמחות באנשים פעילים ספורטיבית עם חדר טיפולים זוגי.
פתוח 7 ימים בשבוע.


מבצע מנוי לשנה וחצי
מבצע עושים מנוי לשנה ומקבלים חצי שנה מתנה.


מועדון   הספורט הגדול בישראל, אשר פרוס על 50 דונם ירוקים  של מדשאות ועצי נוי ותיקים , במרכז גוש דן עם חניה בחינם ובשפע .

במועדון 5 בריכות שחיה (מתוכן 2 מחוממות ומקורות), אולם כושר מפואר, 14 מגרשי טניס, כדורסל, קטרגל ושפע של פעילות חוגים לכל קשת הגילאים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה