יום ראשון, 15 במרץ 2015

ERROCA עולה מדרגה

משקפי שמש, המחלה שלי,כן, הרבה לפניי נעליים ותיקים. מכל הסוגים של כל מיני מותגים מכל מיני קולקציות , כמה שיותר יותר טוב. לוקח לי המון זמן לבחור אותם ולעיתים אני ממש מתפזרת. בייחוד במקומות שמציגות בפניי שלל רחב של מותגים. לאחרונה התחדשתי בזוג נוסף וקלאסי, יש לומר של המותג לקוסט , היה חסר לי דווקא את משקפי השמש השחורות לבנות שיתאימו לכל דבר, אז עכשיו יש לי גם תנין ירוק על משקפי השמש השחרות לבנות החדשות שלי אשר נבחרו בקפידה באירוקה. 




רשת משקפי השמש "EROCCA" מחדשת את רשת החנויות שלה, כבית של מותגי העל הבינלאומיים תחת קונספט אופנתי חדש, במסגרתו תשיק את קולקציות משקפי השמש והראייה העדכניות ביותר של המותגים המובילים בעולם במחירים אטרקטיביים. 


הקונספט החדש הנו תוצר של דיאלוג עם הלקוחות אשר מבקשים מגוון דגמים רחב ועדכני של מותגים בינלאומיים מובילים במחירים אטרקטיבים לצד מותגי בית במחירים זולים. הקונספט יושק בקמפיין טלוויזיוני בשפה נקייה, ייחודית וחדשה לרשת השמה את הדגמים והמותגים בקדמת הבמה.

לצפיה בסרטון של אירוקה לחץ כאן

גם הנראות של הרשת עומדת להשתנות בעקבות המהפך. בין המותגים אשר ניתן יהיה למצוא ברשת תוכלו למצוא גם  Marc JacobsJuicy CoutureDolce & GabbanaJimmy ChooRay BanOAKLEYPrada, Gucci

אל ארסנל המותגים החדש מצטרפים העונה ארבעה מותגי על חדשים וטרנדיים ביותר בעולם :

TIFFIANY
DIOR
ROY FIRE
CELINE


העין שלי צדה עוד מספר דגמים שלא הייתי מתנגדת להכניס אליי הביתה. 


DIOR

MARC JACOBS

PRADA

TIFFANY    



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה