יום שישי, 13 במרץ 2015

גולברי מוציאה את האוברול מהבויידעם


רשת האופנה גולברי ראויה להערצה. בכל פעם היא מפתיעה מחדש אך תמיד שומרת על הקלאסיות הניצחית ומוסיפה לה טאץ' טרנדי. כמו שצריך. אף פעם היא לא פחדה מצבע האדום שקשה מאוד למצוא היום ברשתות אחרות ולכן היא גם מזוהה אצלי כרשת אמיצה, כזו שלא נכנעת להשפעות חולפות , מאמינה עדיין שאיכות לא צריכה לבוא על חשבון גזרות או הדפסים.



הקולקציה החדשה של אביב קיץ 2015 עוצבה כולה בהשראת מגמות האופנה של שנות השבעים, עשור המזוהה כאייקוני עם דגש על האינדיווידואלי בעולם האופנה. אפשר למצוא בקולקציה את המראה ההיפי של ילדי הפרחים וגם את המראה הגברי והראוותני , מבחינת גוונים הייתי אומרת שאפשר למצוא בה מגוון רחב מאוד, האדום הנצחי של גולברי , שחור ולבן, טורקיז, שזה פחות אני :)שמנת ולבן שזה תמיד טוב בארון .





מבחינת גזרות נראה כי הגזרות בקולקציה זו וכמו תמיד מתאימות בדיוק לנשים הישראליות ,והבדים יותר נושמים מתמיד. מראה הערב הוא יותר מוקפד ומנצנץ אבל בטוב טעם יש לומר, מראה היום יום הוא יותר זורם, לא מתאמץ ואוורירי . האוברול שהיה הלהיט האופנתי של שנות השבעים, ממשיך ומתחזק גם העונה עם מגוון רחב של גזרות צמודות ורפויות, ללא שרוולים ועם שרוולים עם מגוון גזרות כגון פעמון.





OVERSIZE, אני באופן אישי מתה עלייו אבל משום מה הוא נראה טוב יותר על אחרות מאשר עליי ואני לא מצליחה עדיין להבין למה. אז נכון , לבחורות רזות מתאים הכל, וזה על פי חוות דעתי , אבל גם שאני רואה את האוברסייז על נשים יותר מלאות אני מוצאת את המראה כמחמיא ויפה עליי פחות וחבל :( כי אפשר למצוא בקולקציה מגוון טוניקות ושמלות מקסי מודפסות עם פרינטים ALLOVER של סגנונות אתניים כגון: חולצות רקומות, ברוק, רוסי, דפוסים הודיים ודפוסי פרחים. עוד בקבוצה, מכנסי שרוואל אוריינטליים - מכנסי הרמון, אשר עוצבו מבדי ויסקוזה מודפסים וחלקים, בגזרה נשית ונשפכת, עם צללית רכה ומשוחררת.

 להשלמת המראה גולברי יצאה בקולקציה מיוחדת של אביזרים אשר משלימים כל הופעה בקולקציית התכשיטים האקסקלוסיבית של הרשת, מוצעות העונה מבחר שרשראות קצרות וארוכות בסגנון קז'ואל וערב, צמידים וטבעות מרשימות.



והשוס, קולקציית בישום במגוון ריחות שכל אחת יכולה למצוא את עצמה ביניהן . ללא ספק גולברי יודעת מה שהיא עושה ומעונה לעונה משתדרגת לכיוונים שונים,  הפרזנטורית המצוינת - איילת זורר עושה עבודה טובה מאוד ומתאימה בול לרשת ולמה שהיא מייצגת. 














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה