יום ראשון, 1 במרץ 2015

לגוף ולפרצוף

קצת התעוררתי מתרדמת החורף בשל נחיתתם של מספר מוצרים חדשים, טובים ומומלצים שקבלתי להתנסות ואני מרוצה מהם מאוד עד כה . חלקם מטפלים ביובש וחלקם בהבהרת העור שניי נושאים בעליי חשיבות גבוה מאוד עבורי בימים האלו . 

שנתחיל?





וולדה- קרם לעור יבש "skin food"
לא נעים להגיד אבל זו הפעם הראשונה שיוצא לי להתנסות במוצר של חברת WELEDA (לא נעים להגיד ) למרות שכבר המון זמן אני מתכננת ,הם תמיד קרצו לי מהמדפים בסופר פארם מול הבית ובכל פעם חיכיתי מזמן הנכון . לפני מספר ימים קבלתי לסקירה את מוצר של החברה אשר שמו " סקין פוד" וכמו שאומרים, כשמו כן הוא, ממש אוכל לעור הגוף . במיוחד בחורף שמתי לב שעור הידיים והרגליים , המרפקים והברכיים סובלים אצלי מיובש מרובה כך שקרם כזה יכול בקלות לפתור את הבעיה , לשמן ולרכך. 

לרוב אני שמה קרמים כאלו עשירים והם לא ממש נספגים לי אבל הקרם הזה הוא קסם. נספג ועושה בדיוק את מה שהוא צריך לעשות , מפסיק את היובש. 


תערובת ייחודית של פרחי קלנדולה, קמומיל ואמנון ותמר, מסייעת בהרגעת העור ובריכוכו. תערובת שעוות, המכילה שעוות דבורים, לנולין ושמני בסיס צמחיים, כדוגמת שמן שקדים ושמן חמניות, תסייע בריכוך ובהזנת עור קשה, יבש או סדוק. עלי הרוזמרין ותכונותיו האנטי דלקתיות של פרח הקלנדולה יחטאו ויזינו בעדינות את העור.

המוצר נותן מענה לסובלים מעור יבש בכל אזורי הגוף (כולל הפנים), ומעניק מראה זוהררווי בלחות והגנהגמישות ובריאות.מתאים לכל הגילאים ,ללא חומרי צבע וריח מלאכותיים, ללא חומרים משמרים, מוצר זה וכן מרכיביו, לא נוסו על בעלי חיים.

56 שקלים, 75 מ"ל



BIO OIL שמן 

שמעתי רבות על המוצר הזה כמוצר מהפכני ואכן עושה רושם שמבחינתי הוא בדרך הנכונה. כן זה לא כזה מובן וטבעי מבחינתי לשים שמן על עור הפנים אבל לאחר מספר ניסיונות , עור הפנים שלי מקבל אותו בברכה. טיפה קטנה בוקר וערב  אחרי ניקוי הפנים , הריח נעים ועדין , הספיגה מהירה, יכול לשמש כתחליף לקרם לילה. אני משתמשת בו כבר כחודש ועדיין ממתינה לראות תוצאות אשר מובטחות לעוד חודשיים.

מה הוא עושה?
 Bio-Oil מוצר טיפוח במרקם שמן, בעל מגוון תועלות ורב שימושים, המתמחה בטיפול בסימני מתיחה קיימים ובמניעתם, שיפור נראות של צלקות, טיפול יעיל בפיגמנטציה ובכתמי עור, טיפול בקמטוטים וסימני הזדקנות, טיפול ביובש בעור ובמגוון נזקי עור שונים.

מאז השקתו בשנת 2002, הפך  Bio-Oilלמוצר הנמכר ביותר בעולם בטיפול בסימני מתיחה ובצלקות. המוצר משווק בהצלחה מרובה בכ-90 מדינות ברחבי העולם, וזכה בלמעלה מ-222 פרסים בתחרויות בתחום טיפוח העור.

הפורמולה של Bio-Oil מכילה את הרכיב המהפכני, PurCelin OilTM, המפחית את צמיגיות הפורמולה ומקל על ספיגתה בעור, בשילוב של תמציות צמחים וויטמינים על בסיס שמן קלנדולה, שמן לבנדר, שמן רוזמרין ושמן קמומיל. כמו כן, הפורמולה מכילה ויטמיןA  וויטמין   Eהמשפרים את האלסטיות של העור ושומרים על רמת הלחות שלו.

Bio-Oil הינו מוצר המתאים לשימוש יומיומי בקרב נשים, גברים וילדים. המוצר פופולרי מאוד בקרב נשים בתקופת ההיריון ולאחר לידה למניעה וטיפול בסימני מתיחה, כמו גם בקרב אנשים במהלך דיאטה ולאחר ירידה במשקל. ל Bio-oil, ניחוח פרחוני נעים ומרקם עדין, אשר נספג במהירות.

70 שקלים ,60 מ"ל



 Rice Exfoliator-GIGI 

פילינג המשלב אבקת אורז, שיבולת שועל, Ester C וחומצה סליצילית, לניקוי עדין של עור הפנים. בעבר השתמשתי במוצר דומה של חברה אחרת ואהבתי אותו מאוד. הוא היה עדין כמעט חסר ריח, ניקה את העור בצורה יסודית והשאיר אותו רענן ולא יבש וצמא לקרם.  המוצר הזה הוא לא פחות טוב ועושה את העבודה בצורה מעולה .

מה הוא עושה?
שילוב נעים לשימוש על העור של אבקה ההופכת לסבון-פילינג. הוא תורם באופן מידי להבהרת גוון העור, פועל כסבון ומנקה לכלוך ושומן וכפילינג עדין להסרת תאים מתים. שילוב רכיב ה- Ester C תורם להבהרת העור ומנקה ביעילות ללא גרימת גירויים, שריטות או אדמומיות. השילוב בין וויטמיןC  , חומצה סליצילית ואבקת אורז מעניק מראה בהיר, רענן וחיוני לעור.

הרכיבים הפעילים במוצר:
אבקת אורז (Rice Silk): האבקה שומרת על כל הוויטמינים והחומרים המזינים שנמצאים בקליפת אורז טבעי. במגע עם מים על העור, יוצרת האבקה פילינג עדין, מבהירה ומעניקה לחות לעור לח. בקליפת האורז יש תכולה גבוהה של עמילן המעניק ליחוח ומיום, לכן הוא יעיל בטיפול בעור יבש או רגיש. בנוסף, הוא עשיר בחלבונים המחליקים את העור ויוצרים מעטה הגנה המונע התנדפות לחות טבעית או פגיעה של מזהמים סביבתיים. תכולת החלבונים הגבוהה בסובין אורז מעניקה לו בנוסף את היכולת להזין ולמצק את העור.

שיבולת שועל (Oatmeal): לשיבולת שועל (קוואקר) יש גם יתרונות קוסמטיים כמו ריכוז גבוה של חומצה סליצילית ההופכת אותה לחומר טבעי נפלא לניקוי העור והסרת תאים מתים ללא חשש לפוטו-סנסטיביות (חשיפה לקרני השמש). אבקת קוואקר קוסמטית מהווה בסיס יעיל לפילינג. היא עדינה, מבהירה, מרגיעה ואינה שורטת את עור הפנים. בנוסף, היא ידועה בתכונות הרגעה של רגישות, אדמומיות וגירודים, ולכן שיבולת שועל היא מרכיב פופולארי במוצרי תינוקות.

חומצה סלצילית: חומצה בטא-הידרוקסית אורגנית בעלת השפעה קרטוליטית (מקלפת), הפועלת על העור על ידי שבירת קישורי הקרטין היוצרים את השכבות העליונות של העור וגורמת לקילוף תאי-עור מתים שהצטברו מעל פני העור. לחומצה יתרונות קוסמטיים רבים נוספים – היא יעילה כמרכיב נוגד דלקת, כחומר מסיס בשמן היא עוזרת לפרק הצטברויות שומנים ולכלוף בתעלות נקבוביות העור, ומנטרלת את פעילות החיידק הגורם לאקנה בעור. שימוש בחומצה סליצילית מאפשר לעור לספוג טוב יותר חומרים פעילים לאחר טיפול.

מתאים לכל סוגי העור ולא נוסה על בעלי חיים 

278 שקלים, 200 מ"ל






EXTREME NIGHT TREATMENT-AHAVA

אוהבת מאוד את מוצרי אהבה אבל לא תמיד מספיקה להשתמש ולהתנסות בכולם וזה חבל.  הפעם מדובר בתמצית מרוכזת ומזינה המבוססת על השילוב הסינרגטי של מרכיבים בוטאניים המצטיינים ביכולתם לשגשג בתנאים קיצוניים של ים המלח והרי ההימלאיה. טיפול לילה אינטנסיבי המחזק את המערכת החיסונית של העור ואת יכולת ההגנה הטבעית שלו עבור התמודדויות יום המחר. המרקם המלטף יוצא הדופן של התמצית הקטיפתית, עשיר בוויטמינים ומינרלים, נספג בקלות בעור, מעדן ומחליק את הקמטים, מחזק וממצק את תווי הפנים ומוסיף לעור רעננות וזוהר. זוהי הבחירה לקום בכל בוקר עם עור חיוני ומלא רכות.

 תפקידה של התמצית הזו היא : עידון קמטים ומיצוק העור, המוצר הושק במהדורה מוגבלת עם כמות גדולה יותר של 50 מ"ל במקום ה30 מ"ל הקיים בשוק היום .

איך משתמשים?
בכל ערב 2 לחיצות משאבה על עור פנים וצוואר נקיים, אפשרי להתקרב לקמטים בצידי העיניים (לא קרוב מידי לעיניים).

469 שקלים , 50 מ"ל (מהדורה מוגבלת) לא נוסה על בעלי חיים

שווה להצטייד !
















תגובה 1: