יום שני, 30 ביוני 2014

התנסויות קיץ חדשות ומרעננות

תחילת הקיץ גדושה בהשקות מוצרים חדשים, אומנם לא מזדמן לי להגיע לכולן אבל אני משתדלת לדגום פה ושם את המוצרים החדשים שנכנסו לשוק חלקם חדשים יותר וחלקם חדשים פחות ובכל מקרה חדשים ומרעננים עבורי. אז מה נכון יותר מלהתחיל עם שני מוצרים שצועקים "קיץ" מקדם הגנה לפנים ומוס אלוורה להרגעה מהירה של העור לאחר רביצה בים או בבריכה.

אני לא בן אדם שנוהג ללכת הרבה לים אבל רק לאחרונה החלטתי שלא כדאי להתעצל ויש לדאוג לעור הפנים גם בלי ללכת לים או לבריכה אלא אפילו סתם כשאני יוצאת לרחוב וזה כשלפתע נגלו אל מול עיניי כתמי פגמנטציה מרובים בעיקר באזור המצח ,נלחצתי והחלטתי שמהיום מקדם הגנה לפנים זה MUST לפני כל מייקאפ.


פה נכנסים לתמונה 2 מוצרים שניסיתי

קרם ההגנה לפנים 30SPF אנטי אייג'ינג של ניוואה:

והוא עושה שתי פעולות האחת שמירה והגנה מפני השמש והשניה מניעה של הזדקנות מוקדמת של העור כגון קמטוטים וקמטים ראשוניים שנגרמים מהחשפות ישירה לשמש. הוא עמיד במים, הריח שלו עדין כמו שאני אוהבת והוא נספג מעולה בעור הפנים ולא משאיר תחושה דביקה ולא נעימה, התחייבתי לעצמי הקיץ הזה מקדם הגנה לפנים לפני כל יציאה מן הבית. 

מחיר 100 שח ל50 מ"ל

ג'ל הגנה שקוף לפנים SPF30 לפנים החדש 


מסדרת INVISIBLE מבית סקין גארד


המוצר הזה גרם לי להתאהב בו. תכונה חיובית ענקית ראשונה היא עצם העובדה שהוא שקוף. תוכנה חיובית גדולה נוספת היא ההרגשה של המוצר על הפנים ולי הוא נותן תחושה של פריימר שממש מחליק את עור הפנים ומעניק בסיס מצויין להנחת מייקאפ. הוא היפו אלרגני, מתאים לכל סוגי העור , ללא פארבנים, ללא בישום, עמיד במים. עובדה חיובית נוספת ולא פחות חשובה היא עצם כך שהוא לא נוסה על בעלי חיים. מוצר מנצח נקודה. 
מחיר 69.90 שקלים ל60 מ"ל

ונעבור לאחריי החשיפה לשמש ובעיקר לים ולבריכה :

מוס אלוורה להרגעה מהירה של העור של סקין גארד קרליין:
שוב קרליין במוצר מנצח.חזרתי לפני מספר ימים מהים ישר למקלחת , מכירות את זה שלמרות ששמתם מקדם הגנה ,כנראה שלא מרחתן אותו באופן אחיד ויש חלקים בגוף שמה לעשות הפכו אדומים ! המוצר הזה מגיע במרקם מוס קליל והוא בדיוק בשביל זה.מועשר באלוורה ,תחושה קלילה על עור, נספג במהירות, מריח נהדר ונותן תחושה של קרירות לאחר שיזוף ,כמובן לא נוסה על בעלי חיים.
מחיר 39.90 שקלים ל200מ"ל



למי שלא מעונינת ללכת לים ועדיין רוצה מראה שזוף וקייצי חברת 
פבוניה בוטניקה הוציאה סדרה חדשה של מוצרי טיפוח לשמש SUN LINE ובתוכה תחליב לשיזוף עצמי SELF TANNING EMULSION
בעבר יצא לי להתנסות במגוון לא קטן של מוצרים מן הסוג הזה ובכל אחד מהם מצאתי משהו שלא אהבתי , ריח חריף,הרגשה של דביקות על הגוף, צבע צהוב או כתום מידיי . קבלתי להתנסות את המוצר של פבוניה בוטניקה שאני בלי קשר מאוד אוהבת את החברה ואני חייבת לציין שהמוצר בהחלט עונה על הציפיות. ומה זה אומר: ריח נעים, נספג בקלות, נמרח באופן אחיד ומעניק גוון טבעי ועור הלבנבן שלי שלא מצליח לעולם להשחים כי אם להישרף . מוצר מצויין. חשוב לשטוף את הידיים לאחר שימוש או פשוט למרוח על הגוף באמצעות כפפות, הצבע יתקבל לאחר שעתיים.
223 שקלים ל150 מ"ל



נעבור לבושם קייצי למדיי ומרענן של חברת:
JUICY COUTURE
הבושם COUTURE LA LA
מי שכבר מכיר אותי יודע שאני מתחברת יותר לריחות רעננים פרחוניים פירותיים ופחות לריחות מתוקים ואוריינטלים על אחת כמה וכמה בימיי הקיץ שמחפשים את הקרירות והקלילות. אריזת הבושם משדרת נעורים ויש בה משהו קצת ילדותי ומתקתק שמאפיין מאוד את המותג בשנים האחרונות עם כל הורוד פוקסייה .
הניחוח של הבושם הוא שילוב פירותי פרחוני קליל ולא מכביד אך עם זאת נועז וממגנט. תווים עיקריים : תפוח,מנדרינה,יקינתון,מוסק ופרחים לבנים. ריח ממכר !

מחיר 299 שקלים ל100מ"ל




השקה קייצית נוספת ששולחת אותי ישר לאיזו ספינת שייט של תענוגות בים הפתוח היא הקולקציה החדשה של אליזבת ארדן וכשמה כן היא SUMMER ESCAPE 

אמאל'ה תצילו אותי, האריזות קנו אותי !  קולקצית איפור חדשה  לקיץ 2014 בשם SUMMER ASCAPE שקוראת לי לזרוק הכל ,למלא תיק במגבת, בגד ים, כובע (ולא לשכוח מקדם הגנה) ,לעלות על ספינת תענוגות ולשכוח מהכל !
הקולקציה כוללת בתוכה עפרונות,גלוסים,צלליות קרם, מסקרה סמקים , לקים ,בקיצור הכל .בגווני ובהשראת צבעי האוקיאנוס כגון|: כחול,זהוב, קבלתי צללית כחולה מפתה להתנסות ומודה שעדיין לא ניסיתי כי כואב לי מאוד להרוס את היופי הזה של הקופסא אבל בקרוב כנראה שזה יקרה- אין ברירה. בכל אופן נראה מבטיח.
הקולקציה כרגע מושקת בהנחה של 25% ממחירי המקור (לדוגמא צללית קרם 200 שקלים לפני הנחה)


אחרון חביב ואני מזהירה הוא ממכר : שמן הגוף של ניוואה -שמן גוף ממצק מסדרת הטיפוח Q10
אני לא בן אדם של שמנים בדרך כלל אלא אוהבת יותר את הקרמים הקלילים והנספגים. חייבת לציין שהמוצר הזה שינה את דעתי בכל מה שנוגע לשמני גוף. מעבר לריח המעלף והעדין שלו (אבל באמת אתן חייבות להריח) הוא פשוט נספג באופן מדהים על עור הגוף ונותן תחושה נעימה ורכה כמו טוסיק של תינוק. אז אם אתן רוצות מגע כמו של טוסיק של תינוק זה הזמן לשלב אותו בשיגרת הרחצה שלכן. מומלץ מאוד להניח כאשר העור עדיין לח אחרי רחצה מאחר וכך האפקט ניכר יותר לעין. 
150 שקלים ל200 מ"ל

אל תשכחו לשמור על העור ולשתות המון מים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה