יום ראשון, 8 ביוני 2014

יום צהוב

יום שבת אחד, מזג אויר של תחילת קיץ אבל עוד לא ממש ומצב רוח צהוב במיוחד היה זמן מושלם כדיי לחנוך את הפריט החדש והצהוב שלי מבית "קסידי בוטיק" ,לשלב אותו על שמלה בצבע טורקיז ולצאת להצטלם.

הרבה שנים שלא ביקרתי במה שזכור לי כ"דן קסידי" והיום הוא "קסידי בוטיק" ושם נגלה לעיניי הג'קט המיוחד הזה שלא יכולתי לעמוד בפניו. אהבתי את הדגש על הפרטים הקטנים ואת איכות הבגד והסגנון שלו (לא כל יום רואים ג'קט מיוחד כזה).

עד שפגשתי בפריט הצהוב והמיוחד הזה טיילתי לי בחנות ושמתי לב לשילובי הבדים והאיכות של החומרים שהם סימן ההיכר של הרשת אשר פונה לאישה שחיה ונושמת אופנה , מבינה ומעריכה איכות . הקולקציה מאוד מגוונת ואפשר למצוא בה פריטים ליום יום , לעבודה ולערב, ההשראות נלקחו ממספר מקומות :

תחום הספורט- סייף,פוטבול ,מכנסיים בגזרת טרנינג ,צבעוניות עזה ודפוסים גאומטרים,בדי רשת וכו'.
נווה מדבר עירוני- מדבר פורח באמצע הקיץ, בדים קלים ונשפכים,מודפס מט ומבריק,תמונות עירוניות בצבעים בוהקים.
דרך התבלינים,ארבסק- השראות מן המזרח הקרוב,האסלאם צבעוניות ססגונית,בדים לא קונבנציונאלים ובדים מטאלים

 בנוסף לפירטי לבוש אפשר למצוא גם פריטים נוספים משלימים כגון צעיפים,תיקים,חגורות ונעליים (נעליי הניטים השחורות הם אכן משם ) כך אפשר בקלות להרכיב טוטאל לוק לכל אירוע. הרשת מונה מעל ל30 סניפים בכל רחבי הארץ ,היא קיימת מזה כ36 שנה והולכת ומתפתחת מיום ליום.









ג'קט: קסידי בוטיק
שמלה: H&M
נעליים: קסידי בוטיק
משקפיים: קרולינה למקה ברלין

5 תגובות:

  1. יש לך טעם משובח... אהבתי...
    נחמד היה אם היית מוסיפה מחירים

    השבמחק
    תשובות
    1. לקחתי לתשומת ליבי... אם כן מחיר הגקט 499 שקלים , מחיר הנעליים 119 שקלים השמלה נקנתה לפני כשנתיים באייצ אנד אם ועלתה בסופעונה 50 שקלים

      מחק