יום שני, 16 ביוני 2014

גם לרגליים מגיע להתחדש

הקיץ הוא זמן מושלם להציג את הרגליים שלך אז אם כבר אז כבר ..חברת התכשיטים מגנוליה החליטה לצאת בקולקציה חדשה של תכשיטים לרגליים . הקולקציה כוללת טבעות וצמידי רגליים כדיי שאלו לא ירגישו מקופחות !
30 דגמים של צמידים ו10 דגמי טבעות בקולקציה וכולם עשויים מגולדפילד ,כסף או ציפוי זהב איכותי. צמידי הרגלים משולבים באבנים, פנינים או סמלים כגון חמסות, אינפיניטי לבבות ופרפרים ,טבעות הרגליים נטולות אבנים אבל יפות בפניי עצמן ומשדרגות את אצבעות הרגליים בכל כפכף לים או נעל אלגנטית לערב. אני עדיין מתלבטת לגביי צמיד הרגל שלי בקרוב תתקבל החלטה !

מחירי תכשיטי הרגליים נעלים בין 50-319 שקלים


דברים שחשוב לדעת על מגנוליה:


הרשת היא רשת עולמית

בכל פעם מוצגים בחנות 3000 עיצובים שונים
הרשת פונה לכל הקהלים
התכשיטים מעוצבים על ידי 25 מעצבים
כל החומרים של התכשיטים הם חומרים איכותיים ביותר













במסגרת פינוק הרגליים עשיתי לי סיבוב חנויות חדשות במתחם  "שרונה" המדהים שנתפתח לא מזמן ורכשתי לעצמי זוג סנדלי אצבע  בחנות המשגעת בעלת שלושת הקומות של טומי הילפיגר שנפתחה ומרגישה ממש חו"ל מבחינת עיצוב ואוירה.זו חנות העוגן הראשונה בארץ וניתן למצוא שם בגדים נעלים ואקססוריז לנשים גברים וילדים. מבחינת מחירים -אירופה ועדיין לא ארצות הברית  אבל לא יכלתי לעמוד בפני נוחות הסנדלים והצבעים שהזכירו לי הפלגה קייצית לנופש בים הפתוח ובשילוב עם אווטפיט מפוספס אני כבר חצי דרך לשם!










תגובה 1:

  1. גם לרגליים מגיע פינוק!
    טבעת לרגל נשמע להיט, לא בטוחה שנוח אבל לגמרי יפה!
    http://sapirgoldman.blogspot.co.il/

    השבמחק