יום שבת, 25 ביוני 2011

אולינקה -לגמריי my cup of tea

יש לי מחלת שמלות. מה לעשות בקיץ אני סובלת עם גינס או מכנס ארוך אחר  ומעדיפה את ההרגשה המשוחררת והנעימה של הרוח (שכבר יש רוח..) ולכן  כשאני מחליטה לקנות פריט לבוש אני עושה שיקולי עלות תועלת ותמיד מגיעה למסקנה ששמלה תשמש אותי יותר.
היתרון של שמלה הוא שאת לא צריכה לחשוב יותר מידיי מה את לובשת במיוחד בבוקר שאת קמה לעבודה פשוט שמה אותה עליך, נעלים וקדימה לדרך. אם תפתחו את ארון הקיץ שלי תוכלו למצוא המון שמלות מכל הצבעים וכל הגזרות,כתפיות , שרוול קצר,סטרפלס, א סימטרי, מקסי ומיני, רק תזרקו אירוע ואני כבר יודעת איזה שמלה תתאים למעמד.
 הבדים אותם אני הכי אוהבת אלו בדים אווריריים,כותנה בלבד (אני סובלת בפוליאסטר מה לעשות כל אחד מהמגבלות שלו) ואני נוהגת לשלב את השמלה עם איזה שהוא פריט נוסף גרביון, חגורה ,שרשרת ולפעמים כולם ביחד. תמיד מקבלת מחמאות שאני לובשת עליי שמלות ואני לא מצליחה להבין את הבנות שלא לובשות אותן בקיץ . יש לי אפילו חברה אחת שאני לאט לאט מטפטפת לה לצאת מעניין הגינס ולעבור לשמלות אחר כך אי אפשר לחזור אחורה (חייבת לציין שהשכנוע הולך לאט אבל בטוח). זה התחיל מזה שלפני מספר שנים קניתי  לה ליומולדת שמלה זה היה ממש לגרום לה לקפוץ למים , יום אחד היא אמרה לי  "את יודעת זה ממש נחמד ואוורירי עם השמלות האלו" אמרתי לה בוקר טוב אליהו. לשמחתי הוזמנתי לחנות של אולינקה ברחוב בר כוכבא בתל אביב. בקולקציה הקיץ של אולינקה ניתן למצוא המון שמלות גם ליום יום וגם לערב. הגזרות נוחות ופונקצינליות שלא לומר מאוד מחמיאות גם לבעלות אגן ים תיכוני, צבעוניות משמחת שילובים של בדים וחגורות עור דקות.
בעלת המותג אורטל היא בוגרת שנקר ,מאז ומעולם אהבה להתעסק עם בגדים ולשדרג אותם התחילה מקטן והתפתחה עד שהגיע עד הלום עם המותג המקסים הזה –אולינקה, שלא לדבר עם זה שהיא אדם מקסים וחברותי .בקיצור , נהניתי מאוד מהאווירה ומהקולקציה ללא ספק אני אחזור לשם שוב.
את הבגדים של אולינקה אפשר למצוא בחנויות מעצבים בכל הארץ והמידות ידידותיות ביותר בין 36-44.


צבעוניות מתפרצת


השמלה המהממת שבחרתי לעצמי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה