יום שבת, 25 ביוני 2011

יפות יפות שבא לבכות






כשהוזמנתי לערב הגאלה של ה"ביוטי סיטי" שנערך גניי התערוכה נהניתי מאוד.
מה יכול להיות רע בארוחת ערב חגיגית הכוללת תצוגת אופנה של מיטב הנשים היפות והמצליחות בישראל. ארוע הביוטי סיטי של הסופר פארם נערך פעם בשנה מרגש אותי כל פעם מחדש. החוויה היא חוויה של
רוגע ממש כמו שאת נכנסת לסופר פארם ואותי זה אכן מרגיע, להריח ולהתסנות במוצרים קוסמטיקה ובשמים שונים ולהווכח בחדשות האחרונות בתחום . דוכנים על גביי דוכנים של מיטב מוצגי הקוסמטיקה היוקרתית והפופולרית, מה שרק תרצי מסודרים ממש כמו בכולבו בחו"ל אם נכנסתן למייסיס בניו יורק אתן בטח יודעות למה אני מתכוונת. שורה ארוכה של דלפקי פדיקות ומניקור מוסדרים באופן מופתי על רקע לבן שמבליט יותר ויותר את צבעי הלקים הצעקניים והמדליקים לקייץ הנוכחי.




אכן חוויה לכל החושים. ההיי לייט של הערב היו צמד כוהנות הסטייל מאנגליה הלו הן טריני וסוזנה, כן, הנשים שיכולות להפוך בחורה יפה לבחורה יפה מאוד מטופחת ולבושה הכי נכון לה .

בתוכנית של טריני וסוזנה בערוץ הבריטי בטלווזייה נהגתי לצפות באופן קבוע עוד הרבה לפני שהגיעו לישראל כדיי ללמוד את בנות ישראל ואת מה שמייחד אותן (כן הן היו בהלם מאופנת הכפכפים ששולטת אצלנו) והחליטו שהבנות בארץ צריכות להיות קצת יותר "ליידי לייק" זאת אומרת תלמדי קצת מהנשים האירופאיות . האמת אני מסכימה איתן אלה מכן שביקרו באירופה יודעות בדיוק למה הכוונה.

טריני וסוזאנה הלבישו באותו הארוע גם את מנכל סופר פארם והשוו לו מראה עכשיו ומדליק ואחרי שעשו זאת ירדו לקהל וישבו ממש בין האנשים.

הייתי נהניתי ויצא לי אפילו לראות סלבס בריטיות אפילו זכיתי בתמונה. תקנאו !!

אני וסוזאנה


מתקפת מעריצות על טריני


תצוגת האופנה שנערכה בערב הגאלה

3 תגובות:

  1. טריני וסוזנה חמודות אבל האפנה שהן מייצגות קרי האפנה של הבחורות האנגליות היא ממש לא הטעם שלי. הבחורות שם מסתובבות כמו פרימדונה וכל יציאה החוצה מחויבת בנעליים, איפור ושיער מוחצנים

    השבמחק
  2. יפות שבא לבכות שזה הכל בעיניי המתבונן אלו הם דברים שתמיד יכולים להתנות,יופי ויופי הולך.

    השבמחק
  3. וואו, טריני רזה בטירוף!
    אני באמת מקנאה בתמונה, אני חולה על טריני וסוזנה. גם אני מכורה לגמרי לסדרה שלהם (גם הבריטית וגם הישראלית). הלוואי שיהיו יותר סדרות ישראליות בסגנון.

    השבמחק