יום ראשון, 26 ביוני 2011

ריחות וניחוחות ברשת

מאז ומתמיד חיפשתי להיות ייחודית, תמיד את הדברים שאין לאחרים אם זה בביגוד אם זה בריהוט ובטח שבבישום. ואם מדברים על בישום אז מצאתי לי את המקום בו אני יכולה למצוא ריחות ומותגים שאין בשום מקום אחר. חברת " callperfume "  היא חברה שמאפשרת קניית בשמים און ליין.
לפני מספר ימים הוזמנתי להשקה של הבישום המולקולרי אותו ערכה החברה. הבישום הזה הוא בעצם שייך לבשמי הנישה. מדובר ב3 דורות של בשמים כאשר כל דור מחולק ל2 סוגי בשמים, הבשמים מקוריים ביותר והם הדבר הבא בעולם הבישום. המון כוכבות כבר משתמשות אז הגיע הזמן שגם אני אתחיל לכן שמחתי כל כך שבסוף האירוע קיבלתי בושם מתוך קולקציית הבישום המולקולרי ואכן התמכרתי לריח ולייחוד שלו.
חברת " callperfume " אשר מוכרת בשמים באינטרנט מאפשרת גם קנייה בחנויות הרגילות שלה וכיום אפשר למצוא מספר חנויות באזור מרכז הארץ (רעננה,בני ברק וראשון לציון)  ומלחשים לי שיפתחו עוד חניות בהמשך עבור אלו שלא כל כך מוצאים את עצמם מסתדרים עם האצבע על העכבר.
באירוע של callperfume  התוודעתי לעולמות הריח ולמשפחות הריח. כבר לא –בושם חמוץ ובושם מתוק, היום מדברים על חלוקה אחרת לגמרי שבבוא העת תעזור לנו לדעת יותר טוב לאיזה ריחות אנחנו נמשכים יותר.ריח עצי, ריח פרחוני,ריח אוריינטלי,ריח רענן.
אני מצאתי כמה אלמנטים שיגרמו לי לקנות דווקא בחברה הזו:
1.ריחות ומותגים ייחודים שאין בשום מקום אחר בארץ
2.מכירה של טסטרים במחירים מוזלים (בשמים עם אריזה פגומה,לא ממותגת או חוסר בפקק)
3.שירות "בשמים ללא גבולות" משיגים לך איזה בושם שאת רוצה אפילו אם לא קיים אצלם או בארץ    בכלל.
דבר נחמד נוסף אשר נותן ערך מוסף לקנייה בחרה המשגעת הזו זה עניין האובייקטיביות . שלא כמו בסופר פארם שאנו נכנסים וישר קופצת עלינו דיילת אשר משווקת מותג מסוים ומכוונת אותנו רק לכיוון שלה (לי באופן אישי זה גורם להיות אנטי), בחברת callperfume הם לא ממוקדים מותג אחד אלא באמת ובתמים מנסים להתאים ללקוח את מה שהוא הכי אוהב ללא שום אינטרס.
נראה לי שאני עוברת לmode  של קניית בושם באינטרנט, זה לגמרי הדבר הבא.

אתר החברה:http://www.callperfume.co.il/


הבושם אותו קבלתי "מולקולרי"



בושם של המותג "clean" מעולה ומשווק רק בcallperfume

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה