יום שני, 23 במאי 2011

ים ים שמש ים

אז אחרי שקניתי לי תיק מקש כובע קש מחצלת קש אני כמעט מוכנה ללכת לים.
הקיץ רק התחיל ובכול זאת אני נוהגת להגן על עצמי באופן קבוע מפני השמש, אני לא מאלו שנשכבות על החוף שעות רק כדיי "לתפוס צבע" אני מאמינה בהגנה במפני השמש ובשיזוף מבוקר,גם מפני שאנו כבר יודעות שהשיזוף לא בריא ובנוסף גורם להזדקנות מהירה של העור ,ואת זה אנחנו לא רוצות.
בכל פעם אני מנסה תכשיר הגנה מפני השמש של חברה אחרת מאחר ואני מאוד בעייתית בעניין הזה אני לא אוהבת את הריח אני לא אוהבת את התחושה שהוא משאיר על הגוף לא את הסימנים הלבנים שתמיד נשארים שנמרחים. כל הקרמים שניסיתי עד היום היו ממש דביקים  כך שההרגשה על הים הייתה לא נעימה ועוד יותר גרוע , כשאני חוזרת הביתה ונכנסת למקלחת אני מרגישה כאילו הקרם אינו יורד אפילו עם הסבון.
באחת השבתות השימשיות  האחרונות בים הצטיידתי בספריי חדש מבית לוריאל  ,בתקווה שאולי סוף סוף "מצאתי את האחד" איתו אוכל להמשיך לאורך כל הקיץ.
אז ככה, הספרי  שקוף כך שאינו משאיר סימנים לבנים בעת מריחה, אני דביק  והריח מאוד עדין. מדובר בספריי מסדרת  "סולאר" ספריי שקוף להגנה מתקדמת מפני השמש SPF 30.
מה שמאפיין את הסדרה המעולה הזו של לוריאל אשר מכילה גם תכשירי הגנה נוספים הוא עניין השילוב עם מניעת הזדקנות העור והפחתת הופעת כתמי השמש. תוכלי למצוא בסדרה גם תכשירי קרם שונים לגוף ולפנים למי שלא מחבבת את הספרי החדשני,ובנוסף גם קרם לשיזוף עצמי ,כזה שאת מורחת ותוך שעתיים את נראית כמו ברזילאית. גם אותו ניסיתי והאמת הוא מעולה ,אינו משאיר כתמים ונותן גוון עדין ויפה, חברה טובה ראתה אותו עליי ובאותו היום התייצבה באחת רשתות הפארם על מנת להצטייד בו גם כן.
המחירים של המוצרים סבירים ביותר ומה שאטרקטיבי עוד יותר הוא שבחודשים מאי ויוני ניתן יהיה לרכוש את המוצרים ברשתות השונות בהנחות של עד 50%.
אני התאהבתי, למה שלא תתאהבי גם את??

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה