יום שלישי, 10 במאי 2011

בניחוח איטלקי

טוב אז אנחנו כבר אחרי החגים, כל התקופה הזו שלפני החגים ובמהלך החגים עצמם התקשורת מציפה אותנו בפרסומות לכל מה שרק אפשר,קוסטמטיקה,בשמים,טיסות, בקיצור כל הדברים הכי מפתים שרק אפשר. ואני הפעם משום מה חייבת להודות שהושפעתי..
אתן מכירות את זה שפתאום נכנס לכן ג'וק לראש שאתן צריכות משהו או רוצות משהו (אפילו אם אתן לא באמת זקוקות לא) המחשבה לא מרפה, מתבשלת כמה ימים ואז את מוצאת את עצמך מגשימה את הפנטזיה.
הפעם זה היה בושם. ולא שאני נטולת בשמים או חס וחלילה מסריחה, אבל אמרתי לעצמי : מגיע לך כי הרבה זמן לא קנית בושם ,אבל מה, בעייתית שכמותי לא כל בושם עונה לי על הדרישות . אני לא אוהבת מתוק מידיי, אני אוהבת פראש אבל הוא לא ממש עמיד עליי בקיצור דילמה!
בגדול אני הכי מתחברת לריחות עדינים, ריחות של טאלק ופרחים, ריח של יסמין, ריח אביבי וקליל.
לפני כמה שנים הרחתי אותו, הוא היה "חד פעמי" הוא היה עדין והזכיר לי את טוסקנה. הייתי חייבת לברר מה זה הריח המדהים הזה ואיפה משיגים. הסתבר לי שהבושם המדהים הזה נקרא:
Teint de neige מבית לורנזו ווילורזי:
מדובר במותג איטלקי ויוקרתי,ריח נקי של טאלק או אבקת פודרה .עדין אך עם זאת עמיד ביותר.
משדר יוקרה רומנטיות וחושניות, אי אפשר לפספס את השובל שיריחו אחריכן.
אז ככה, התענוג הזה ממש לא זול ,נמצא רק בחנויות מסויימות ומחירו נע בסיבובות ה800 שח ל100 מיל. יקר לא??? אז פה אני באה לעזרתכן מצאתי 2 אופציות לבשמים בעליי אותו הריח בדיוק במחירים קצת יותר שפויים.
האחד, רשת לואר מוכרת את הבושם "מאונטיין ריין" 100 מיל עולה 270 שקלים והריח הוא זהה, גם העמידות מצויינת.(לתל אביביות שבינינו יש חנות אחת בדיזינגוף סנטר)
השני,של רשת WOW מוצרי קוסמטיקה וטיפוח במחירים זולים ביותר. שם מצאתי בושם ששמו: "אנג' בלאנק" וגם הוא בעל ריח זהה. בקבוק של 75 מיל ,תחזיקנה חזק, עולה 40 שקלים.
ניסיתי את שניהם, שניהם מעולים מקבלתי המון מחמאות.
אני פינקתי את עצמי החגים האלו ...ואפילו במחיר שפוי !!!
הנה התמונות
האופציה של לורנזו
 
האופציה של LOIRE


האופציה של WOW
  

תגובה 1: