יום שבת, 14 במאי 2011

נעלוליי פלא



אני מאוד אוהבת לטייל בעולם, מכל המקומות שבהם ביקרתי המקום אליו הכי התחברתי הוא פריז.מי שכבר היתה שם בטח יכולה להבין אותי. האוירה, האוכל,האומנות וכמובן האופנה. במקרה שלי נסיעה לחו"ל בלי שופינג היא לא נסיעה, אני חייבת לחזור עם כמה פריטים מעניינים, זה יכול להיות תיק, זה יכול להיות בגד, מזכרת אביזר (וזה יכול להיות כל אלו ביחד). שלא לדבר על זה שאני נוהגת גם לחזור עם קופסא מלא בגבינות מעולות ונקניקים שאני בוחרת בקפידה ומתענגת עליהם בארץ.בפריז תוכלי למצוא הכול אבל לווא דווקא בזול ,יש חנויות ברחובות ,יש שווקים וקניונים וצריך לדעת דבר אחד: אם את רואה משהו שמצא חן בעייניך-תקני באותו הרגע. אחרת, תחשבי על זה במהלך כל הטיול וזה קצת מטריד.
5 ימים של הנאה צרופה מכל בחינה ובחינה והנה כבר צריך לחזור הביתה, הטיסה בערב צריך להיות בשדה כמה שעות שלפני הטיסה, את הצ'אק אווט כבר עשיתי, ונשאר עוד קצת זמן להעביר עד היציאה לכוון שדה התעופה. העדפתי להשאר בקרבת המלון לשוטט ברחובות הסמוכים ולצפות בחלונות הראווה. פתאום נעצרתי ליד חנות נעליים ,זוג אחד משך מאוד את תשומת ליבי,קצרה בזמן נכנסתי לחנות כדיי לבחון מקרוב ולעשות חישובי עלות תועלת.מדדתי אותן והתאהבתי אין דרך יותר טובה לסיים חופשה בפאריז מאשר עם זוג נעליים חדשות.
הן קלאסיות, שחורות,אלגנטיות, יתאימו גם עם ג'ינס וגם עם שמלות וחצאיות, בקיצור על אף המחיר הגבוה החלטתי לקנות. חזרתי לארץ שמחה וטובת לב והתחלתי לדמיין עם אילו פריטיי לבוש אפשר לשלב, כולי ציפייה לנעול אותן בפעם הראשונה אך עד שהגיעה הפעם הראשונה קרה המקרה.
יש לי כלבה מהממת ואני באמת אוהבת אותך אבל היא קצת מופרעת (סמוייאד שלא התבגר), נכנסת הביתה לאחר יום עבודה מפרך וזוג הנעליים הפריזאיות שעוד לא נעלתי ,כבר לא נראו כבר אותו הדבר. הכלבה שלי שתחייה החליטה לשפץ אותן במקצת ולהעניק להן מראה "זרוק" יותר בלשון המעטה. העצבים החלו לחלחל ואיתם גם העצב והאכזבה על הנעלים שלא הספיקו לצאת מפתח דלת ביתי. החלטה לעשות צעד, אני לא אתן לזה לשבור אותי, בשביל מה יש סנדלרים???? אולי עוד אפשר יהיה להציל את מה שנותר מהן. הסולייה הפנימית נאכלה,העקב נאכל וכל הנעל עצמה סימנים של כירסום. לסנדלר היה פנים שלא נתנו תקווה כשראה את הנעליים אבל בכל זאת אמר שהוא ינסה להצילם.
כעבור מספר ימים חזרתי אליו והאמת הוא עשה עבודה יפה, כמעט כמו חדשות, עקבים חדשים,סולייה חדשה ובחלק שנאכל הוא תפר טלאי שחור. טוב, עדיף מכלום לא??? חזרתי הביתה שמחה וטובת לב הנעליים מפריז ניצלו אבל מה ? מאז אני לא משאירה שום דבר חשוף לשיניה של מילקי, כן ואני עדיין אוהבת אותה (אבל גם את הנעליים)
נראת תמימה אה??
הנעליים שניצלו בנס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה