יום שלישי, 27 ביוני 2017

פרידה קאלו והעין השלישית (נותרתי ספיצ'לס!)

מותג "העין השלישית", בשיתוף פעולה עם התיאטרון הלאומי "הבימה"
משיק קולקציית קפסולה בהשראת הציירת האייקונית פרידה קאלו

מותג "העין השלישית" חורט על דגלו תמיכה בתרבות ואמנות ישראלית.
כחלק מאג'נדה זו נוצר החיבור לתיאטרון הלאומי "הבימה" ולמופע ראשון מסוגו תאטרון מחול "פרידה" , אשר הניב יצירת קולקציית קפסולה ייחודית בהשראת הדמות האייקונית של הציירת המקסיקנית פרידה קאלו.


במסגרת שיתוף פעולה זה, מותג "העין השלישית" עיצב קולקציית תלבושות לכל משתתפי המופע "פרידה" אשר עתיד לעלות בכיכובה של השחקנית והזמרת לירז צ'רכי בתיאטרון הלאומי "הבימה", המגלמת את פרידה קאלו.
גילי אלגבי, מנהל הקראיטיב של השת"פ, מספר על קולקציית קפסולה ועל ההשראה שעמדה מאחורי עיצובה:
" כאשר פנו אלי מהבימה בהתרגשות שאעצב את תלבושות במופע על חייה של  פרידה קאלו, לא תיארתי לעצמי לאיזה עולם אשאב, הרגשתי שבכל ההפקות שעשו מחווה לדמותה העמיסו בהמון פריטים פרחוניים עמוסים בפרטים , בד בבד בזמן חיפושיי אחר השראות ובדים התחלתי לצלם את קולקציית הקיץ של רשת העיןהשלישית, במהלך הצילומים הרגשתי שפרידה מתעוררת לחיים, החיבור היה מתבקש הבדים וההדפסים, הקלילות של רוח הבוהו כאשר נגעה בה עננת ה״ספניול״ גרמה לפרידה החדשה לברוא עבורי עולם חדש. פתאום הפרחים הרגישו אמיתיים, צבעי היין והטורקיז של ים חם הפכו לרומן ונשפכו משמלות קומות וחצאיות נפוחות ועשירות בבד. ליקטתי עבור קולקציית הקפסולה את מיטב היצירות המדויקות עבור דמותה של פרידה קאלו אם הייתה מתעוררת לחיים, חולצות רקומות, חצאיות מקסי, טקסטורות ומשחקי שכבות קלילים, גזרות שנעות בין גוף נשי ורך ועד גוף הרוצה מרווח תנועה וזרימה. צבעי ההדפסים נבחרו בקפידה על פי טרנדים רלוונטיים עם נגיעות לעברה המפואר ומלא הצבע. "
ליאת אורבך, מנהלת שיווק ומבעלי המותג, מסבירה על ההשראה לקולקציה:
"דמותה של פרידה קאלו מאז ומתמיד היוותה עבורי השראה לדמותה של אישה רבת עוצמה , מורכבת, מסתורית , דעתנית, מתוחכמת ופמיניסטית אשר התגברה על מכשולים רבים במהלך חייה. אני מרגישה שאישה, אשר לובשת העין השלישית, צריכה להיות אישה עוצמתית, בעלת בטחון עצמי, משוחררת ושוחרת שלום, חופש ואהבה."
בקולקציה שמלות מקסי, חולצות, עליוניות, צעיפים בהדפסים פרחוניים ופרינטים חופשיים, שימוש בבדי כותנה, ובדים רכים קלילים כגון שיפון וויסקוזה בגזרות משוחררות.
מותג "העין השלישית" שם לעצמו את הבוהו שיק כאחד מהמוטיבים המזוהים איתה במהלך השנים כ DNA והיא הרשת הראשונה והיחידה בישראל שמביאה מגוון רחב כל כך של בוהו שיק על כל גווניו. חופש, אהבה, שלום, שחרור, רוח נעורים ורומנטיקה  הן חלקי מסמלי הסטאטוס של הרשת הנושאת בדגלה את אלה ודואגת שיהיו ההשראות המובילות בכל עונה ועונה.








טווח מחירי קולקציית קפסולה:  79-279 ₪
טווח מידות:  36 – 46

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה