יום ראשון, 3 ביולי 2016

אליס בארץ הפלאות

המסע לארץ הפלאות של אליס מתחיל עם הכניסה לחנות "אליס" בגן העיר תל אביב. מבחר רב וססגוני של הלבשה תחתונה שמתאימה למגוון רב של מידות עם דגש על PLUS SIZE . מבחר הבדים והסגנונות לא משאיר ספק, מדובר במותג שכל אחת יכולה למצוא את עצמה בתוכו, החל מסקסי ועד לספורטיבי יותר.  
תוך שיטוט בין הקולבים דגמתי לי מספר דגמים כותנתיים ונעימים שאני חושבת שיכולים להשתלב היטב במלתחה שלי אבל אותם אדגום לאחר הלידה (בעוד כחודש) , גם חזיות הנקה קיימות ובכלל שווה לקפוץ ולהציץ בחנות המופלאה הזו שגם העיצוב שלה משרה אוירה של ארץ קסומה ורחוקה.

אליס תמיד הרגישה שהלבשה תחתונה, ובעיקר חזייה היא כמו העור השני שלה. החזייה צמודה אליה, מלטפת אותה והיא אינה סתם פיסת בד, אלא מסוג הדברים שהיא עושה עבור עצמה, המזכירים לה מיהי, באיזו מידה היא חשובה לעצמה  ומחברים אותה לנשיות שלה.

עבור אליס - השקעה בחזייה היא כמו השקעה בגוף שלה, בדיוק כמו לאכול נכון, לעשות כושר, למרוח קרם גוף וללבוש ביגוד מחמיא.

חזייה היא עולם מלא של תחושות ורגשות וחשוב שהיא תהיה מחמיאה ותומכת, מותאמת באופן אישי ומדויק לחזה, נוחה במיוחד וכמובן יפה וסקסית.

כולנו יודעות שחזייה "שווה" - יפה, נעימה ונוחה יכולה לגרום לכל היום שלך להיראות אחרת. 

לכן, שאליס בוחרת את החזייה האדומה, הקטיפתית עם התחרה ומסתכלת במראה היא מעלה חיוך קטן שממשיך איתה כל היום. זה הסוד הפרטי שלה הגורם לה להרגיש נשית ומיוחדת.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה