יום שני, 21 במרץ 2016

100 אחוז אורגני

אני תמיד שמחה לגלות מחדש מותגים אורגנים,טבעיים שלא נוסו על בעלי חיים. והפעם חברת NEAL'S YARD מותג טיפוח אורגני למבוגרים ולתינוקות. הריחות כל כך אחרים ומיוחדים והאריזות שוות את העין אל תוך בקבוקונים כחולים המסודרים זה לצד זה, אני פשוט רוצה למלא את האמבטיה שלי בכל הטוב הזה.



"נילס יארד רמדיס" הוקמה בשנת 1981 כחלוצה בתחום הקוסמטיקה האורגנית והיום היא חברת קוסמטיקה טבעית ואורגנית מובילה בעולם. החברה מבוססת על אמונה עמוקה כי בריאות ויופי צריכים להיות יותר טבעיים ופחות סינטטיים. מפתחת ומייצרת מזה שנים מוצרי טיפוח בעלי תו תקן אורגני המופקים מתמציות צמחים טבעיות, שמנים אתריים ומרכיבים טבעיים נוספים ללא כימיקלים, סילקון וחומרים משמרים.

האפקטיביות של מוצרי הקוסמטיקה מעניקה מראה בריא, יפה ורענן השומר ומטפח את עור הגוף והפנים.

המוצרים מיוצרים באנגליה והחזון של החברה הוא להציע אלטרנטיבה איכותית, טבעית והוליסטית לשמירה על הבריאות וטיפוח היופי.

התחייבות החברה באשר לניסויים בבעלי חיים
"לא בודקים את המוצרים שלנו על בעלי חיים ומעולם לא עשינו זאת.יש לנו ידע בוטני נרחב ועמוק בתחום עשבי המרפא והפרחים ובשימוש במיומנויות טכניות לייצור מוצרי טיפוח העור והגוף, התמיסות והתרופות הטבעיות שלנו. במקום לבדוק את המוצרים על ארנבים, שרקנים, עכברים וחולדות, אנחנו שוכרים את שירותיה של חברה עצמאית שמנסה את המוצרים החדשים בעזרת מתנדבים אנושיים כדי להבטיח את בטיחותם ויעילותם. אנחנו משתמשים בסטנדרטים שפותחו על ידי קבוצות הפועלות להגנה על בעלי חיים, ומסירותנו העמוקה לרווחת בעלי החיים זיכתה אותנו בהכרה של העמותות "אנשים למען יחס אתי לבעלי חיים" (PETA), ו"האיגוד הבריטי לביטול הניסויים בבעלי חיים" (BUAV), אשר העניקו לנו ארנב "זהב", ושל "החברה הממלכתית למניעת התאכזרות לבעלי חיים" (RSPCA), אשר שיבחה את עמדתנו בנושאאנחנו תומכים בעמותות צדקה הפועלות למען רווחת בעלי חיים, בניהן "הקרן להחלפת חיות בניסויים רפואיים" (FRAME), ארגון שלא למטרות רווח אשר פועל לפיתוח, הטמעה ויישום של שיטות מדעיות שיכולות לשמש כתחליף לניסויים בבעלי חיים.

המוצרים אותם אפשר למצוא הם: מוצרים בתחום טיפוח הפנים והגוף,שיער,עיניים,שפתיים, מוצרים טיפוליים יעודים ומוצרי תינוקות משלל סוגים. מספיק להריח את קרם הידיים ולהתאהב! המחירים לא זולים אבל בהחלט תואמים את האיכות המגולמת במוצרים.

היכן להשיג את כל הטוב הזה?
מוצרי הקוסמטיקה האורגנית של נילס יארד רמדיס נמכרים באנגליה ובכל העולם, באירופה, באסיה, בארצות הברית, אוסטרליה, אפריקה והמזרח התיכון.
עכשיו גם בחנויות נבחרות בישראל ובבתי טבע,לפגישת ייעוץ ללא תשלום התקשרי: 074-7027702 או שלחי מייל: info@nealsyard.co.il







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה