יום שלישי, 13 באוקטובר 2015

LASIO, קסם בבקבוק תרסיס

לכל אחת מאיתנו ישנם ימים שהיא לא יכולה לסבול את השיער שלה. לי יש כאלו המון לאחרונה. קמה בבוקר והשיער עושה רושם של לא לפה ולא לשם ואני מחליטה שזהו  , הגיע הזמן לעשות שינוי, איזה שינוי? כזה שאחריו לא ארגיש מקורזלת ולא אצטרף להתעסק כל הזמן עם הנפח והסידור.
הוזמנתי להתנסות בטיפול קראטין לשיער טיפול משקם של החברה הניו יורקיתLASIO  .כבר עברתי טיפולים כאלו בעבר ולכן הפעם היה לי עם מה לשוות , גיליתי דבר מדהים- אין מה להשוות !!!

ככה היה נראה השיער לאחר חפיפה לפני הטיפול ולאחר יבוש בפן (לא משהו אה? )


מתחילים???
אז מה זה LASIO
LASIO היא חברת טיפוח שיער מקצועית אשר מתמקדת בעיקר בטיפולי קראטין.
לאסיו ממוקמת במרכז מהפכת טיפוח השיער העולמית. החברה שמה דגש  על מוצרים ממוקדים לצורכי הלקוחות ועבור מספרות מקצועיות ועל יצירת סביב ידידותיות לסביבה . 
המטרה והמחויבות של החברה היא לספק מוצרים ההופכים שיער פגום לשיער בריא ומלא ברק. טיפול קראטין הוא טיפול המשקם שיער, מטרתו לנטרל פריזיות ולהפחית את תלתול השיער, אך בלי לשנות את מבנה השערה.
טיפולי לאסיו קראטין הינם טיפולים על בסיס מים, כן כן אתן שומעות נכון ! הטיפולים מיושמים בעזרת בקבוק תרסיס, המאפשר יישום קל ומהיר.

קסם בבקבוק


טיפולי לאסיו קראטין מעשירים את השיער בקראטין אשר מהונדס לשיער אדם באיכות הגבוהה ביותר ובחלבון הקראטין החזק ביותר שמותר לשימוש במוצרי שיער.ישנם טיפולים המתבצעים אך ורק במספרות מורשות לאחר שמעצב השיער עבר הדרכה נציגי לאסיו ישראל..

מה הרגשתי?
בשונה מטיפולי קראטין קודמים שבהם הרגשתי צריבה עזה בעיניים, עם החומרים של LASIO הכל עבר חלק, העיניים לא צרבו , להיפך נהינתי מאוד מריח המוצרים והטיפול עצמו שלא לדבר על הצוות המקצועי והמדהים וביחוד מעצב השיער דוד שלא קיצר תהליכים ונתן עבורי את מאת האחוזים .לאחר התהליך השיער לא הרגיש שומני, היה רך למגע ומבריק. התהליך היה קצר בהשוואה לתהליכי קראטין קודמים שעברתי . בסה"כ הכל 20 דק עם החומר על השיער וממשיכים בתהליך. 

דוד עובד על השיער שלי במקצועיות ויסודיות 

מחלקים לשבילים


מחכה עם החומר על השיער תוך 20 דקות אני אחריי
מה בתפריט?
בLASIO קיימים שני סוגי טיפולים
פורמולת ONE DAY  (הטיפול אותו עשיתי ) עובד נהדר על כל סוגי השיער, מחזיק עד 4 חודשים, מפחית עד 90% מהתלתול, מנטרלת פריזיות ב 100% ומעושרים בתמצית אמבר הפועלת לאיוורור ותחושה קלה.
במקרה שלי השיער הפך חלק וזה בדיוק התוצאה שרציתי

קראטין TROPIC עובד נהדר על לקוחות בעלות שיער אירופאי ובעלות שיער מתולתל או גלי הרוצות לשמור על התלתול שלו.  מחזיק עד 3 חודשים מפחית עד 60% מהתלתול, מנטרלת פריזיות ב 100% ומעושר בשמן קוקוס המזין את הקרקפת ומוסיף ברק .

לאחר יבוש החומר על השיער מתחילים לעבור עם מחליק קארמי

עוד מעט סיימנו

לאחר חפיפה ויבוש השיער

בדרך הביתה בן אדם אחר, השיער רך מבריק ונעים

חשוב לדעת
הטיפול משקם את השיער אך מתנדף מן השיער כעבור מספר חודשים  תלוי בתחזוקה של הטיפול בחפיפות ובשימוש נכון במוצרי החברה (לאחר הטיפול יש להשתמש במוצרים יעודים של החברה  בעליי הרכב מיוחד המתאים לטיפול הפסציפי.

התוצאה משתנה ממקרה למקרה וסוג שיער כזה לאחר ולכן יש לתאם ציפיות כבר בהתחלה ,קשה לי להאמין שמישהי תתאכזב מטיפול שכזה כי הוא סוג ל מושלם

לתוצאה מקסימלית יש לחפוף את השיער לראשונה 24 שעות לאחר הטיפול

מה שבטוח אני הולכת לעשות הכל כדיי לשמור את LASIO שלי על השיער כמה שיותר זמן.

עמוד הפייסבוק של חברת LASIO ISRAEL

האתר הישראלי של LASIO

אתר LASIO העולמית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה