יום ראשון, 29 במרץ 2015

ישר מן הטבע ונטול אכזריות -חלק ב'

בהמשך לפוסט הטיפוח שעלה לפני זמן מה, הגיע זמנו של פוסט האיפור. אל בייתי הגיעו מספר מוצרים של חברת "MINERALZ " והייתי סקרנית מאוד לנסות ולגלות  את טיבם . מה שקרה זה שפשוט התמכרתי.
לא ידעתי למה לצפות אבל ידעתי שהמצפון שלי שקט ושהמוצרים הם לגמרי טבעיים, עשויים ממינרלים ולא בוצע שימוש בניסויים בבעלי חיים.

כל המוצרים מאוד עמידים, מאוד איכותיים, לא יקרים אז מה יש בכלל להתלבט.

המוצרים שבחרתי לנסות הם:

מייקאפ בתפזורת - מהסוג אשר נותן כיסוי מלא ולכל היום (יש גם סוגים יותר קלילים ) מאחר ואני סובלת מפגמנטציה וסימנים של פצעי בגרות . מבחינת שימוש ניתן להשתמש בו כשהוא במצב אבקה או להרטיב מברשת קבוקי במים ובמגע עם האבקה החומר הופך לקרם בעל כיסוי מושלם. וכשאני אומרת מושלם אני מתכוונת מושלם !
9 גוונים למייקאפים בעלי הכיסוי המלא ואני מצאתי שאפילו כמה מהם יכולים להתאים לי. אמרתי למייקאפ הקבוע שלי ביי ביי וברכתי את המייקאפ של מינרלז בברכת ברוך הבא כי הוא עומד להישאר BIG TIME.

מחיר : 85 שקלים ליחידה






סמקים בתפזורת - המחלה שלי , אוהבת אותם בכל הצבעים וכל המרקמים. אז בחרתי לי שני גוונים מדהימים האחד אפרסקי יותר והשני ורוד יותר. HEY JUDE הוא האפרסקי יותר וROSALYN הוא הורוד יותר.שוב, שניהם מגיעים באבקה ולכן כמות קטנה מספיקה על מנת להגיע לפיגמנט הרצוי . החומר יוצא מתוך חורים קטנטנים שנסגרים ונפתחים באמצעות סיבוב הפלסטיק המכסה את החומר. מוצר מוצלח במיוחד . בנוסף לגוונים שניסיתי קיימים עוד 9 וכל אחד אופי משלו.

מחיר 70 שקלים ליחידה 





פודרת קונסילר אבקתיתפודרת קונסילר אבקתית ועדינה לאיזור שתחת העיניים ולפנים. מסווה ומטשטשת קמטוטים עדינים וכהויות תחת העיניים בצבעה הורדרד השקוף. ניתן להשתמש בה לבדה לכיסוי קל או מעל קונסילר קרמי לכיסוי גבוה יותר וקיבוע. הפודרה דומה בתכונותיה ל Powderflage של Benefit. 

מחיר 70 שקלים ליחידה 



פודרה שקופה בתפזורת - (מס 300 ) פודרה מינרלית שקופה, מצויינת לקיבוע המייק-אפ. מקנה מראה מאט בעודה בלתי נראית על העור.המוצר זמין בגוון שקוף אחד המתאים לכל סוגי העור. להניח מעל מייק-אפ או ישירות על העור לאחר לחות. הנחתי אותה באמצעות כרית פודרה והיא קבעה לי את המייאפ בצורה מושלמת.

מחיר 70 שקלים ליחידה



לסיכום: מתוך המוצרים שיצא לי לנסות באופן אישי אני מאוד נהניתי וגם שמחתי על כך שהכל טבעי ומינרלי דבר אשר הוסיף ערך מוסף בעיניי. המוצר אשר אהבתי ביותר הוא המייקאפ המושלם אבל גם שאר המוצרים לא נופלים בטיבם ובעמידותם.

החסרון של כל המוצרים הוא שהם אבקתיים ולכן נוטים לעוף טיפה באוויר וקצת לנחות על הבגדים אבל שום דבר ש "פו" אחד או שניים לא יכולים לפתור.


ניתן לרכוש דרך האתר של החברה:

http://www.mineralz.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה