יום רביעי, 19 בנובמבר 2014

חורף מחמם וגם הטבה מפנקת לקוראות הבלוג

לא יודעת מה איתכן אבל בדירה שלי קר. קר בצורה כזו שאני לא רוצה לצאת מהמיטה ואפילו מעדיפה לצאת מהבית כי בחוץ נעים לי יותר. נו מה אפשר להגיד? ככה זה בדירות הישנות של תל אביב. אז אם אין לי לפחות חלוק פליז אחד, גרביים מחממות, נעלי בית מפנקות ושוקו חם ביד אני לא יכולה לתפקד. אז איפה בעצם אפשר למצוא בגדים יפים, נעימים ופנקים גם לבית? כי גם בבית חשוב שתראי טוב ושיהיה לך חם ונעים.

חנות הלבשה תחתונה "את" אוזכרה בבלוג לא מעט בשל המבחר המגוון ,האיכות, השירות והמקצועיות של המוכרות . ולכן , את היא בהחלט אחת מהחנויות שמחייבות ביקור הצטיידות לקראת החורף. אז מה נמצא שם?



קולקציית החורף של רשת החנויות "את"::

קולקציה שמדברת בשפה רחבה לכל נשים, רזות, מלאות, בעלות חזה גדול, מנערות ועד נשים מבוגרות. קולקציה המשלבת נוחות עם סקסיות, יופי, בדים רכים פרחוניים ותחרות עדינות.
הקולקציה נבחרת בהתאמה למשפך הגילאים 25-45 (כאשר כל נערה רוצה להיות אישה וכל מבוגרת רוצה להיות צעירה) – ולכן מתאימה לכל הגילאים.
הצבעים השולטים השנה הם גווני הכחול והטורקיז, סגולים ופרחוניים עדינים.
הקולקציה הסקסית משלבת בעיקר את הצבע השחור הנצחי עם אבנים מיוחדות ותחרות רכות לנוחות מרבית.
הקולקציה מורכבת מחזיות ללא ריפוד, גם למידות גדולות וענקיות, מינימייזרים, חזיות הנקה, חזיות ספורט, חזיות פוש אפ וגם חזיות סופר פוש אפ למראה שופע במיוחד.
השנה הצטרפו לקולקציה מספר גזרות חדשות כגון גזרת סטרפלס, חזיות עם רצועות גב מיוחדות משולבות תחרה המתאימות גם לחולצות פתוחות ולמראה רומנטי במיוחד.
נוחות לכל אישה חשובה לא פחות מיופי ועל זה אנחנו שמים דגש.
במחלקת הלבשת השינה אפשר למצוא פיג'מות וכותנות 100% כותנה במבחר
גדול של דגמים.
וגם קולקציית החלוקים מיוחדת במינה, פליזים עבים ורכים במיוחד, חלוקי פלאפי מחממים ומתאימים להתכרבלות בלילות החורף החמים.
כמו כן, ניתן למצוא עליוניות פליז במספר דגמים יפיפיים ומחממים במיוחד.






חברת Angel's Confession נפתחה ממש מספר צעדים מהבית שלי :

המותג הוא מותג צרפתי חדש שהגיע היישר מפריז, בירת האופנה האירופאית, המתמחה בהלבשת Home Wear  והלבשה ספורטיבית, ביניהם: שמלות, קומבניזון, מחטבים, מכנסונים, קפוצ'ונים, תיקים ואביזרים נוטפי שיק אחרים. קולקציית סתיו חורף 2014-2015 המעוצבת ע"י מעצבים מוכרים מצרפת, משלבת בין עיצוב קלאסי מסורתי ובין עיצובים מודרניים, כולל מענה לטרנדים עדכניים.
המותג הבינלאומי Angel's Confession  נפתח ברח' שנקין בת"א בשנת 2014 ע"י משפחת חג'ג' ופרטוש והביא את השיק האירופאי בסטנדרטים גבוהים המתאימים לסטייל הישראלי עם קולקציה מגוונת עשירה ומלאת פשן.




תהליך העבודה החל בצרפת והמשיך לתל אביב כך שאפשר למצוא בקולקציה את השיק האירופאי בסגנון צרפתי קלאסי המעניק לאישה הישראלית קולקציית חורף מלאה אלגנטיות, תשוקה וסטייל.
המותג מושתת על סגנון צרפתי נשי עם השראות בניחוח פריזאי משכר מיוצר בבדים איכותיים ובמבחר ענק של צבעים. הקולקציה חדשנית, צבעונית, סקסית, ואלגנטית אשר עונה על צרכי הקהל בישראל. בקולקציה ניתן למצוא פריטים רפויים שעוטפים את הגוף בנינוחות, כך שכולן יכולות ליהנות מהם, ללא קשר לגיל או סגנון. כל הפריטים מיוצרים באיכות גבוהה תוך כדי הקפדה על החלק העיצובי והפרטים הקטנים.
בין הפריטים ניתן למצוא: 2 חליפות חלקים של אימוניות ספורטיביות בשלל גוונים ואורכים
 מכנסונים קצרים עם חולצות תואמות  בהדפסים שונים, בגדי נוחות לבית הכוללים קומבינזונים חליפות  2 חלקים, מכנסיי טייץ בהדפסים  גם של ג'ינס, חלוקי אמבטיה, הלבשה תחתונה הכוללת: תחתונים וחזיות ללא תפרים, מגוון של חזיות  בייסיק החל מצבע גוף שחור ועד הטרנדים הלוהטים כמו נחש  זברה ומנומר.
ובקרוב גם מחלקת  הלבשה תחתונה לכלות.
היי לייט בחנות:  בקרוב תוכלי להיפגש עם מעצב  הבית שיוכל להכין עבורך סטים שיותאמו בדיוק למידות גופך ולפי טעמך האישי.
בעונת  הקיץ יושקו בגדי ים  של המותג במהדורת  ONE PICE.
מוצרי השלמה  כגון: תיקי צד קטנים לשעות הפנאי, תיקי איפור ,מגינים למכשירים ניידים ועוד.  






והדובדבן שבקצפת, הטבה מיוחדת לקוראות הבלוג :
 30% הנחה על קולקציית הבית.
כל שעליכן לעשות הוא להגיע לכל אחת מחנויות הרשת ולהציג בפני המוכרת את השובר המצ"ב או לומר למוכרת את הקוד: בלוג 30

הפריטים המשתתפים במבצע:
MARIE MEILI 
תחתונים וחזיות
VVS
תחתונים וחזיות
CTM
פיג'מות וחלוקים
אין כפל מבצעים
עד 31.12.14


תגובה 1: