יום שישי, 29 באוגוסט 2014

רשת החנויות המפתיעה של החורף הקרוב

ביקור בהשקת הקולקציה החדשה של גולף עשה לי ממש טוב על הנשמה. ללא ספק גולף שואבת את ההשראה שלה מהמקומות הנכונים וזה ניכר מאוד בפריטים ובדיטלים השונים לחורף הקרוב. אסתטיקה חדשה,קווים נקיים,פני שטח בד מינימליסטים, דפוסים מוכרים שיוצרים מראה חדש ועדכני. היחסים שלי עם גולף הם יחסי אהבה שנאה. בעונה אחת אני יכולה למלא את הארון בכל טוב ובעונה אחרת אני לא מוצאת עצמי כלל, ללא ספק העונה הבאה היא עונה של -אהבה מבחינתי, העיניים אספו מספר פריטים לא מבוטל שהייתי רוצה שיהיו שלי. מה שעשה לי את זה בעיקר הוא הבדים (כמובן) נושמים שזה הכי חשוב, והצבעוניות החורפית ועם זאת העדינה. הקולקציה הן של הגברים והן של הנשים היא קולצייה רכה וגיאומטרית עם משחקי פרופורציה כמעט מנוגדים המשלימים זה את זה במלתחה אורבנית ורסטילית מהודקת. 

אז סתיו חורף 2014/15 הנה הוא לפניכם דרך העיניים שלי:


























אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה