יום רביעי, 26 במרץ 2014

MARRY ME ואני חוזרת שנתיים אחורה

האביב הגיע ואיתו הריחות הפרחוניים וגם יום הנישואין השני שלי (מה כבר עברו שנתיים?!)  אני נזכרת ביום המיוחד ההוא, יום של פינוקים מבוקר ועד ערב , היום שבו הרגשתי הכי יפה בעולם עם שמלת הכלה, האיפור והשיער המלכותי. עכשיו הגיע הזמן לתכנן איך לחגוג את אירוע השנתיים שלנו...
זה לא חדש שאני אוהבת מאוד בשמים פירחונים ובעליי ריחות פרשים ונקיים. קשה לי מאוד להתחבר לבשמים כבדים ומתקתקים אם כי יש גם כמה כאלו שמצאו את מקומם בארון הבשמים.

הבושם החדש של LANVIN ,MARRY ME עושה לי את זה בטירוף. ברגע הראשון שהרחתי אותו הוא הביא איתו את האביב ישר אל תוך האף שלי ,סוג של התאהבות טוטאלית. אז מה עוד אפשר להגיד עליו? הוא לוהט ומסקרן ארוז באריזה מתוקה מתוקה עם פפיון ,דיטל חשוב מאוד בשמלת הכלה שבחרתי לפני שנתיים.
בבושם עצמו אפשר להרגיש יסמין,ורד,ארז לבן,מאסק, אפרסק ובכלל הוא מתקבל באופן מושלם על העור שלי ומשאיר שובל פירחוני באוויר.

אני מוצאת את המותג LANVIN קצת נחבא אל הכלים פה בארץ וחבל כי יש לו כמה בשמים נהדרים ורעננים MARRY ME הוא כמובן אחד מהם ונראה לי שהוא דווקא יכול להיות מתנה רומנטית לכל יום נישואין במיוחד אם הוא קורה בתקופת האביב. 














אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה