יום ראשון, 1 בדצמבר 2013

עפה על ה-PUMA שלי

כבר שנים שאני מנסה להתחבר לחלק הספורטיבי שבי אבל לא מצליחה, מספר לא מבוטל של מועדוני כושר נהנו מהכסף שתרמתי להם ככה סתם. אני לא מוצאת לנכון לנעול נעליי ספורט ככה סתם אלא אם כן נדרשתי או לשם טיול רגלי ארוך. לפני המון שנים קבלתי מאחותי מתנה כשחזרה מטיול בארגנטינה, נעלי PUMA אדומות! מצאתי את עצמי משלבת אותן בכל מראה אפשרי , פשוט התאהבתי בהן.

מאז אותן השנים פומה עברה הרבה ואני התגעגעתי לאותו הזוג האדום ששירת אותי תקופה ארוכה מאוד עד שהתבלה. לאחרונה גיליתי את המותג מחדש כמותג שמשלב גם ספורט וגם אופנה יחד .

קצת על PUMA:
חברת PUMA נוסדה ב1948 והינה אחת ממותגי הספורט והאופנה המובילים בעולם, מעצבים, מפתחים ומשווקים הנעלה ביגוד ואקססוריז.
פומה מציעה מוצרים מקצועיים לצד פריטים מעוצבים בתחומי הלבוש,הנעלה ואקססוריז המחולקים לקטגוריות מגוונות אופנה,כדורגל ,ריצה וכו'.

שמירה על הסביבה:
כ50% מהמוצרים של המותג עשויים כותנה אורגנית ובד ממוחזר. בנוסף, בשנה החולפת הפחיתה פומה 8500 טון של שימוש בנייר והפחיתה ב65% את כמויות הקרטון, הודות למהלך הסביבתי חוצה יבשות של החלפת אריזות הנעליים הסטנדרטיות בשקיות רב שימושיות ידידותיות לסביבה.


החדשות והמהממות שלי :





ההשראות של PUMA:









הקולקציה הנוכחית:
הקולקציה הנוכחית מציעה מגוון גדול של פריטים לנשים גברים וילדים. מבחר של נעליים בכל מיני סגנונות, רוב הבדים הם בדים נושמים עשויים מכותנה אורגנית, המון צבעים  ושילובים של הדפסים .

אם הייתי יכולה הייתי קונה הכל!! בינתיים אסתפק במספר פריטים נבחרים !



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה