יום רביעי, 29 במאי 2013

מתנצנץ להנאתו

אני כבר לא מסוגלת לראות את הציפורניים שלי לא לבושות ! מחלת לקים שכזו גורמת לי להתחדש בכל פעם מחדש בלק .

אני בטוחה שיש פה בקהל מכורות ממני ומכורות פחות אבל כזו אני..
יש לי פחד אחד -הפחד מהנצנצים. על אף שאני אוהבת את המראה, המחשבה של העימות על הציפורנים בשעת ההסרה גורמת לי לחשוב פעמים אם לעשות את זה לעצמי ואז למצוא עצמי מחפשת כל עזר אפשרי על מנת להוריד את הנצנצים העיקשים מהציפורן.
החלטתי להעיז ורכשתי לעצמי חדש של OPI שקוף מנוצנץ בריבועים קטנטנים ולבנים ונצנצים זהובים יחד, ראיתי אותו כמעולה לשכבה נוספת על לק כהה כמו הירוק בקבוק שבתמונה. להגיד לכן שלא שילמתי על זה ביוקר??? שילמתי ! הנצנצים העיקשים לא הסכימו להתנדף מהציפורן לא אחרי אציטון ולא לאחר שיוף נוקשה, פשוט היו שם כדיי להישאר! הפתרון היחיד היה להשתמש בציפורנים על מנת להוריד את הנצנצים מהציפורניים ! (לא נראה לי רעיון טוב מיוחד לטווח הארוך)

המראה אומנם היה ממש יפה

המתכון:
ESSIE -STYLENOMICS
OPI-LIGHTS OF EMERALD CITY
והמון סבלנות

2 תגובות:

  1. יצא מהמם!
    שווה את הסבל שכרוך בהסרתו אח"כ :-)

    השבמחק
  2. ראיתי עלייך בלייב וזה אחד היפים ובמיוחד על גוון כהה כחול, סגול, ירוק.
    ציפרניים זו ממש לא אופציה זה קורע את הציפורן, מה שכתבת במתכון מכון - צריך סבלנות.
    אני אוהבת נצנצים וגליטרים ופלנקים, מוכנה לשלם את המחיר

    השבמחק