יום שלישי, 28 בפברואר 2012

נו קיץ,בוא כבר...


לא מצליחה להסביר את התופעה הבאה: מגיע הקייץ ויש לו המון נעליים קייציות יפות ומגניבות
ותמיד אני מוצאת את עצמי בסוף עם הכפכפים, ניסיתי כל מיני, היה נראה לי מוגזם להוציא סכומים של מעל 100 שח על כפכפיי אצבע,אבל לבסוף אין מה לעשות כנראה שהמחיר כן מעיד על אייכות.
לא מצאתי עוד ככפף אייכותי כמו הכפכף של האווינס.
נכון, הוא לא זול אבל הוא הכפכף אצבע הכי נוח והכי איכותי שניסיתי.


לפני כמה ימים נחפשתי לקולקצית החדשה לקייץ הקרוב והיא עשתה לי חשק עז לקבל את הקיץ בזרועות פתוחות, משחק רב של צבעים והדפסים והכי מדליק זה שאפשר לבחור סוליה בנפרד ורצועות בנפרד כך להרכיב כפכף לפי בקשתי, ממש מגרש משחקים אחד גדול.


הצבעים מזמינים, האיכות ללא פשרות ,התחדשתי לי בכפכף בצבע אפור כסוף כזה שאני יודעת 
אני אחרוש עליו כל הקיץ, הוא התווסף לקולקציה הקיימת של שחור עם ירוק ולבן עם זהב.
בטוחה שאוסיף עוד כמה צבעים לחגיגה עד סוף הקיץ.




מה שנשאר זה רק לקחת מטוס לברזיל... 









2 תגובות:

  1. כפכפים מהממים ונוחים מאוד! אני לא יוצאת מהבית עם נעליים אחרות במזג אויר ישראלי קיצי, זה פשוט סיוט. אולי בלילה עם איזה סנדלים יפים עם עקבים, אבל ביום יום רק כפכפים, תמיד שוטפת אותם טוב טוב, לפחות פעם ביום.

    השבמחק
  2. אני לא ממש מחובבות הנעלי אצבע אבל השנה התפתתי ורכשתי זוג(אבל בשחור) ומסתבר שזה תחלופה לא רעה בכלל לימים ככה קצרים לסופר או לים או סתם .

    שם :אל סבג. מייל:abcdefgh220@walla.com. בהצלחה לכולן :)

    השבמחק