יום ראשון, 28 באוגוסט 2011

אפקט הינשוף

קולקציית החורף של SACKS אשר נחפשה בפניי ביום חמישי האחרון הייתה מסתורית בהחלט. נכנסתי למתחם ונחשפתי לשלל צבעים ובדים איכותיים ביותר. לאחר שיחה קלה עם מעצבת הבית של החברה הבנתי שסאקס הוא מותג מאוד יחודיי פונה לקהל רחב מאוד של נשים ומושפע פחות מטרנדים אך יותר מאומנות ויצירתיות. הפעם ההשראה היתה "הינשוף"
הבגדים, אוצרים את הקלילות שבשיוט אווירי, ויחד עם זאת הם מעוצבים בחוכמה ובהתאמה לאישה שיודעת לצוד את אשר לו היא זקוקה מבלי לצעוק, בשקט, באיכות מחושבת.

SACKS מצאה לנכון גם להשיק קו נוסף של ביגוד "simple life" בעל אופי יותר בייסיקי וקז'ואל בבדים איכותיים וצבעים סתווים וחורפיים שלא הייתי מתנגדת לקבל את כל הקולקציה הזו אצלי לארון החורף , הבדים פשוט מזמינים, כל כך נעימים ורכים, הצבעים השולטים בקולקציה הם בורדו, שמנת, כחול ג'ינס, שחור וחרדל אכן צבעיי השלכת ברובם והשחור והלבן תמיד ישארו איתנו כמו כן גם הג'ינסים המדליקים המאפיינים כל כך את SACKS.

הבדים הנפלאים הם בדיי סטאן,אריגים שונים,כותנה איכותית וכו. הדפסים מעולם הבייסבול ועולם הינשוף.
מצאתי שם חולצות יפיפיות, שמלות, מכנסיים, טוניקות, ג'קטים וכל מה שרק הייתי רוצה לשלב כשאני מתעטפת בשכבות כדיי להחמם בחורף.

הגזרות מחמיאות כך שכל אחת יכולה למצוא את מה שמתאים לה ותרגיש איתו הכי טוב שבעולם פריטים שיכולים לשמש ליומיום וגם לערב ביחד או בנפרד. כשסאקס חשבו על הקולקציה הקו המנחה היה לגמריי -איכות
ניתן להרגיש ולראות שאכן מדובר בקולקציה מבטיחה איכותית ומגוונת, ומה לגביי המחירים? המותג לא מדבר במונחים של "זול" המונחים בSACKS מדברים בשפה אחרת לגמריי והמחירים בהתאם.







תגובה 1: